Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Dålig fart på den här tråden, krabbar. Kom igen nu! Det är ju bara några till kvar till där vi var förut! :D

Kjelle skrev:
Dålig fart på den här tråden, krabbar. Kom igen nu! Det är ju bara några till kvar till där vi var förut! :D

Ähum, jag försöker ;)

Är det du på avataren Kjelle? Som håller på och mekar människa?

Tengil skrev:
Tur att man inte håller på med sånt... Dom ska ge faan i att ta oförarjiliga hojåkare som bara försöker spara miljö och däck.
tycker jag med.... fyfan vilken rutttttttten stil.. och nej vi håller inten på med sådana saker :fakta

Stefan, såg dig idag (kl 17) utanför Efesos när du diskuterade med en cyklist. Ville han kommentera din snygga lastbilsparkering som du gjort över halva cykelbanan ? :D

För er som inte redan visste det... Men just nu känns det som jag har både lite tid och pengar att spendera... :)

Girls_are_Evil.jpg

Doktorn kan komma

Hittade den här bilden på USÖ:s sida, förmodligen efter en mycket lång operation :D

Bifogat

• drross.jpg
    drross.jpg
    57.2 KB · Visningar: 177
blom skrev:
det är ju faktiskt likt :fakta

Det går inte att få in tillräckligt många :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D för att täcka den bilden. Tack ska ni ha grabbar, bäst hittills :tummenupp :bow

Rainman: Sorry, men jag var bara tvungen att stjäla den avataren. Copyrighten är din, förstås. :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Back