Stefan skrev:klämde en pizza till frukost men jag börjar bli hungrig igen, får ta o koka lite makaroner snart
Ät lite bönor också, det verkar du ju gilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stefan skrev:klämde en pizza till frukost men jag börjar bli hungrig igen, får ta o koka lite makaroner snart
ska du redan sovablom skrev:natti natti

Fatta vad stryk du kommer få och fatta vad jobbigt att hålla på i 12 jävla ronder...blom skrev:det jag behöver är beckaduraboll![]()
nej då.. jag behöver bara stå i 12 ronder och vinna på poäng sen är jag nöjd![]()
![]()
Kyckling skrev:Ja det har lixom kommit av sig lite tycker jag.
Som de proffsfikare vi är så tycker jag att vi måste testa kondisbuffé nån dag.
Vissa kör en Söndag i månaden men nåt fik på Rudbecksgatan verkar ha det varje söndag. 49:- fika tills du tröttnar.![]()
![]()
![]()

Kyckling skrev:Som de proffsfikare vi är så tycker jag att vi måste testa kondisbuffé nån dag.
Vissa kör en Söndag i månaden men nåt fik på Rudbecksgatan verkar ha det varje söndag. 49:- fika tills du tröttnar.![]()
![]()
![]()

Kjelle skrev:Det är ju på Linkans ju, mitt gamla stammisfik från Teknis. Jag är PÅ. Jag menar, fatta upplägget; Fika OCH lokal - med toalett- på samma ställe!!![]()
![]()
linkasKjelle skrev:Det är ju på Linkans ju, mitt gamla stammisfik från Teknis. Jag är PÅ. Jag menar, fatta upplägget; Fika OCH lokal - med toalett- på samma ställe!!![]()
![]()
ja jävlar
Ja, varför inte?Kjelle skrev:Nu på söndag?![]()
Klipper vi 9848 före midnatt så ligger vi på 8,0 till imorgon.blom skrev:nu borde vi snart vara nere i 8,0![]()

|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |