Hojåka i Örebrotrakten - the original!

NoicE skrev:
Nu är inte däcken nya längre :ätapiller
18mil på banan tjörde jag igår, och det enda jag vet är att jag måste ha en snabbare hoj...
Om jag inte hämtar en zx636r i år så blir det nog i vinter...
Fina fisken :tummenupp

Var körde du då?
 
NoicE skrev:
Nu är inte däcken nya längre :ätapiller
18mil på banan tjörde jag igår, och det enda jag vet är att jag måste ha en snabbare hoj...
Om jag inte hämtar en zx636r i år så blir det nog i vinter...
behöver du verkligen det :va
 
blom skrev:
vi såg nya k5an i tisdags när vi var ute och körde.. gudihellllvetevadjagvillhaden
"Bara" tredje starkaste hojen enligt Bikes mätningar i masterbike ju. Kan du ju inte ha, en sån surhink!!! ;)
 
Supermoto skrev:
"Bara" tredje starkaste hojen enligt Bikes mätningar i masterbike ju. Kan du ju inte ha, en sån surhink!!! ;)
det är väl sant iofs.. har alltid gillat suzuki men fan inte haft någon gathoj av det märket... måste fixa :yoparty
 
blom skrev:
behöver du verkligen det :va


Mja, alltså det är ju kul som fan, men jag får ju plåga motorn så inåt för att hänga på alla med mer mos...
Vet inte om det är så hälsosamt att ständigt ligga på 9-10k, men klart det
går att åka ännu fortare, men jag kör i alla fall inte långsammast i snabba gruppen :)


Mario: Rudskogen! http://www.rudskogen.no
 
NoicE skrev:
Mja, alltså det är ju kul som fan, men jag får ju plåga motorn så inåt för att hänga på alla med mer mos...
Vet inte om det är så hälsosamt att ständigt ligga på 9-10k, men klart det
går att åka ännu fortare, men jag kör i alla fall inte långsammast i snabba gruppen :)


Mario: Rudskogen! http://www.rudskogen.no
är det mycket rakor där eller?
 
blom skrev:
är det mycket rakor där eller?


Nä det svänger ganska mkt men jag har mkt att lära fortfarande...
Nu kan jag banan så bra att jag har bra flyt och inte behöver tänka på spåret.
Så nu är det ju bara att lära sig välja växel, så flyter nog det också efter ett tag...
Sliter egentligen bara med två kurvor, svängen innan efter ingången till depån
och den efter rakan... Efter rakan är det en skada i idealspåret, så man får antingen ligga nära curbsen eller utanför, då måste man svänga så sent...
Men banan är ju bred så det är inga problem ändå :tummenupp

På banan har dom vissa säkerhetsregler också, att bromsningen ska vara klar
före 50m skylten på dom 2 rakorna och bara omkörningar på rakorna...
Och det finns dom som kör sakta i svängarna och ger fullt på rakorna...
Med mkt större motorer än jag, det är tråkigt :död
Iof kul att ligga och ta dom på innern i slutet av kurvan :banana
 
crashtestdummy skrev:
hallå support, jag tror mitt internet är trasigt, boliblompa har inte lagt ett inlägg på flera timmar. kan man få partiellt bortfall av internet?
hallå läs vad jag gör.. jag spelar ju bögPS2
 
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back
Top