Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Brutus skrev:
Ompa Blompa!

Hur ser upplägget för paintballen ut? Vad är det för några som håller i den och i vart någonstans kommer det att vara??
halloj.. det är någon klubb här som håller i det.. kommer fan inte ihåg vad dom heter.. men det blir en bana och all utrustning finns.. pris återkommer jag med :) men du kan väl ta med egen bössa om du vill :)

blom skrev:
halloj.. det är någon klubb här som håller i det.. kommer fan inte ihåg vad dom heter.. men det blir en bana och all utrustning finns.. pris återkommer jag med :) men du kan väl ta med egen bössa om du vill :)

Risken att jag tar med mig en bössa eller två är nog ganska överhängande faktiskt.:) Alltid nyttigt att få spraya lite..

Jag har varit i ljungsbro och döpt en liten motardtjej (tycker iaf jag och hennes pappa) samt visat folket i linköping hur man svingar en bägare men är hemma nu.
Åkte förbi ute på banan "på hemvägen" och nu börjar det likna nåt. Nästan allt schaktningsarbete är klart :)

Supermoto skrev:
Jag har varit i ljungsbro och döpt en liten motardtjej (tycker iaf jag och hennes pappa) samt visat folket i linköping hur man svingar en bägare men är hemma nu.
Åkte förbi ute på banan "på hemvägen" och nu börjar det likna nåt. Nästan allt schaktningsarbete är klart :)

Trevligt att det tar sig med banan. :tummenupp

För övrigt så hade du rätt om vädret igår, det spöregnade c:a 30 min efter att jag pratat med dig...

erik skrev:
Trevligt att det tar sig med banan. :tummenupp

För övrigt så hade du rätt om vädret igår, det spöregnade c:a 30 min efter att jag pratat med dig...
Oftast är det bra att alltid ha rätt men tydligen inte i det här fallet :(

Imorron dock, ska det vara bra väder!! Det MÅSTE vara bra väder!!!

Kan jag låna batteri till R6an, av dig Erik, om mitt visar sig vara fuckat??

Supermoto skrev:
Oftast är det bra att alltid ha rätt men tydligen inte i det här fallet :(

Imorron dock, ska det vara bra väder!! Det MÅSTE vara bra väder!!!

Kan jag låna batteri till R6an, av dig Erik, om mitt visar sig vara fuckat??

Jo, det ska väl gå. Men då bör jag veta snarast eftersom jag har hojen i Kumla...

erik skrev:
Jo, det ska väl gå. Men då bör jag veta snarast eftersom jag har hojen i Kumla...
Ska kolla om en liten stund, men om det är i Kumla så löser jag det nog lättare med mellaneik eller nån annan, thanx ändå :tummenupp

sådär nu har man fått pris på nya slavcylindern och jag trodde jag skulle dööö

4995 kr hahahaah skojade bara 1098 kompl och det va inte så farligt den är beställd och kommer kanske i slutet av veckan

TERMINATOR skrev:
sådär nu har man fått pris på nya slavcylindern och jag trodde jag skulle dööö

4995 kr hahahaah skojade bara 1098 kompl och det va inte så farligt den är beställd och kommer kanske i slutet av veckan
bra då är du snart på hjulen igen :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...