Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Jobbar på royal i kväll, om någon eller några har lust ork och tid kan ni komma förbi och ta en kopp och snacka skit en stund

TERMINATOR skrev:
Jobbar på royal i kväll, om någon eller några har lust ork och tid kan ni komma förbi och ta en kopp och snacka skit en stund
jobbar du någon mer dag den här veckan? förutom fredag lördag?

Om ingen redan uppmärksammat det så står det fel datum på festloggan på första sidan, det står 28-29 aug men ska väl vara 27-38 eller??? Är det noice som varit full?

Upptäckte dessutom att festen krockar med ett bröllop som jag lovat bort mig på... smart Erik :kocko

erik skrev:
Om ingen redan uppmärksammat det så står det fel datum på festloggan på första sidan, det står 28-29 aug men ska väl vara 27-38 eller??? Är det noice som varit full?

Upptäckte dessutom att festen krockar med ett bröllop som jag lovat bort mig på... smart Erik :kocko
Nog för att datumena är fel men festen borde A) inte hålla på i elva dagar och B) det finns inte 38 dagar i augusti. Faktiskt inte i NÅN månad....

jag är nog både full och trött :banana

fan va trött jag är nu, har gått på skola hos
norska SMC för att få köra på banan på torsdagar...
Suttit på hojen sen kl17 eller nått :)

Men det var lärorikt, även om man kunde/viste det mesta så påpekade dom ju alla fel man gjorde :tummenupp
Nu är det rock´n roll på torsdag :yoparty

här med rätt datum:

Bifogat

• sporthojR.gif
    sporthojR.gif
    15.1 KB · Visningar: 13
Jag fattar inte det här, vad jag kan räkna till så finns det 4 st från PBR som flaggar för festen i sina profiler var av 1 ska inte änns dit pga brölopp, är det inte fler som vill ha fest :va :va, det tar 1 min att skriva in det i sin profil, om det är för mycket begärt så kan vi skita i alltihopp, jag är visserligen den sista in i föreningen och kanske bara ska hålla käften och rätta in mej i ledet men jag tycker att det är skit svagt och det står jag för, alla utom några få som sa i från pga tidsbrist va med och bestämde att det skulle bli fest

// Johan

jag har mailt till alla i pbr oxå om att skriva upp sig i listan vilket väldigt få har gjort. jag har även mailat till både bike och allt om mc, för att inte behöva ställa in den här festen oxå så måste ju alla hjälpa till.
gör nu vad ni kan och snacka med folk som ni känner på forumet osv..

Supermoto skrev:
Nog för att datumena är fel men festen borde A) inte hålla på i elva dagar och B) det finns inte 38 dagar i augusti. Faktiskt inte i NÅN månad....

Men erik vill kanske ha fest i 11 dagar och i han värld kanske det finns 38 dagar i aug, jag vet faktiskt inte vad han går på för piller men dom verkar vara rätt bra :D :D

Supermoto skrev:

Felmonterade knappar på mitt tangentbord...

blom skrev:
jag har mailt till alla i pbr oxå om att skriva upp sig i listan vilket väldigt få har gjort. jag har även mailat till både bike och allt om mc, för att inte behöva ställa in den här festen oxå så måste ju alla hjälpa till.
gör nu vad ni kan och snacka med folk som ni känner på forumet osv..

Jag har skrivit upp mig men kan tyvärr inte komma... Svårt att hitta datum som passar alla och denna gång är jag en av dem som inte kan. Surt att jag inte hade bättre koll på brölloppet...

erik skrev:
Jag har skrivit upp mig men kan tyvärr inte komma... Svårt att hitta datum som passar alla och denna gång är jag en av dem som inte kan. Surt att jag inte hade bättre koll på brölloppet...
jo erik du får ta din nya motard och komma ut på kvällen :) ska du och mattis på samma :va

blom skrev:
jo erik du får ta din nya motard och komma ut på kvällen :) ska du och mattis på samma :va

Jag tror inte vi ska på samma, vad jag vet har vi inga genemsamma bekanta utanför pbr men man vet ju aldrig...

erik skrev:
Jag tror inte vi ska på samma, vad jag vet har vi inga genemsamma bekanta utanför pbr men man vet ju aldrig...

Är väl tveksamt. Anders och Monika är det som ska gifta sig på det bröllop jag ska på.

hej lilla monika du är så fin.. men du luktar terpentin.. jag sjunger min neger blues för du har så fina shoes......

skall sjungas som en bomulls blues

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...