blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
och det är en jäkla tur detTERMINATOR skrev:jag va ute i fillingar och tog en cigg på balkongen nu och det är borta och det är varmt igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och det är en jäkla tur detTERMINATOR skrev:jag va ute i fillingar och tog en cigg på balkongen nu och det är borta och det är varmt igen
GAAAAAAAHHHHHHHHHHHHTERMINATOR skrev:jag va ute i fillingar och tog en cigg på balkongen nu och det är borta och det är varmt igen
:kocko nörge är best i verdenNoicE skrev:mm, här är det grymt väder
har gått till jobbet utan jacka hela veckan![]()

blom skrev:det är ju nästan lite kallt för att åka hoj åxå![]()
då bokar vi in det i lokalen kl 18,00.. slut frågor?--------> framåtTERMINATOR skrev:jag åker inte idag, det har börja blåsa svinkallt ute
18.00 lokalenblom skrev:då bokar vi in det i lokalen kl 18,00.. slut frågor?--------> framåt![]()
jasså... tyckte precis att jag mötte dig i rondellen på aspholmen.TERMINATOR skrev:jag åker inte idag, det har börja blåsa svinkallt ute

crashtestdummy skrev:jasså... tyckte precis att jag mötte dig i rondellen på aspholmen.![]()
stackars liten...TERMINATOR skrev:japp jag åkte till speed och det fick jag bittert ångra för jag va nära att frysa ihjäl

klart man kommerTERMINATOR skrev:

tack.. du har även pm som du tydligen vägrar att svara påNoicE skrev:sockertøy = søtsak ?
lade är väll helt enkelt en førkortning på ladeswinge, och det betyder ju som bekant trevligt på tyska![]()
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |