Mattias650 skrev:Det har du fan helt rätt i!
Det är ju helt klart en yngre version av Tengil.![]()
Stackars sate, ska vi försöka få tag i honom och varna honom för vad som komma skall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias650 skrev:Det har du fan helt rätt i!
Det är ju helt klart en yngre version av Tengil.![]()
rainman skrev:Stackars sate, ska vi försöka få tag i honom och varna honom för vad som komma skall?
Kyckling skrev:Om Naken-Janne och Tengil fick barn ihop skulle det kanske se ut sådär?![]()
Kjelle skrev:Men....är det inte.......TENGIL!!
Tengil skrev:Kolla noga på den första bilden... Tredje på vänster är Erik om några år med sambomat...
Supermoto skrev:Det var exakt vad jag tänkte precis när jag såg första bilden
men jag ville inget skriva för jag tyckte det var taskigt
![]()
Mattias650 skrev:Det var ju inte riktigt meningen att reta upp halva PBR med bilder på sina look-alike. Men vad är oddsen att både Erik och Tengil skulle vara med på bild???![]()
![]()
Tengil skrev:Kan det vara så att folk som ser ut som oss gillar att åka hoj och då tar vi självklart den berg och dal banan!![]()
blom skrev:vaknar 04,14 av att jag har omt i hallsen![]()
terminator har sett att flera av tjejerna här på sporthoj har den typen av avatar som du har.......... vad fin
kopia av deras eller?TERMINATOR skrev:Skillnade på dom och min är att bilden på mej är en kopia
blom skrev:kopia av deras eller?
fan terminator hade inte du elvis frillaTERMINATOR skrev:mitt är ett självporträtt
hehe nääää,jag har klippt mejblom skrev:fan terminator hade inte du elvis frilla![]()
![]()
förklara lite mer vad du menar.. jag är trötterik skrev:En arbetsdags frånvaro från sporthoj och vad händer? En hel sida full med personangrepp...![]()
Kan till mitt försvar säga att sambomaten inte drabbat mig speciellt hårt, har levt på den ett tag nu och vågen står still.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |