Aero skrev:Nån som skall åka idag? Själv så ska jag ta en sväng, hör av er om nån vill hänga på.

Du jobbar idag va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aero skrev:Nån som skall åka idag? Själv så ska jag ta en sväng, hör av er om nån vill hänga på.
Nej jag är ledig. Hade tänkt att åka ut typ, NU!Kyckling skrev:Jag är på.
Du jobbar idag va?
Kyckling skrev:Lördagsåkning.
Sammling på torget kl.14![]()
Det blir "kyrktouring". Vi skall inventera Närkeslättens alla kyrkor, och förhoppningsvis bli bjudna på kyrkkaffe hos respektive pastor. Häng på nu för det här kommer bli guld!rainman skrev:Det är söndag idag!![]()
Aero skrev:Det blir "kyrktouring". Vi skall inventera Närkeslättens alla kyrkor, och förhoppningsvis bli bjudna på kyrkkaffe hos respektive pastor. Häng på nu för det här kommer bli guld!
Du och jag Blom! Det har du lovat!blom skrev:nästa vecka tänkte jag börja köra hoj seriöstialf varje onsdag
![]()
jepp nästa vecka tar vi en tur tengil det låvar jagTengil skrev:Du och jag Blom! Det har du lovat!![]()
snart ska du ju lämna migTengil skrev:Jag är spängande mätt efter att ha ätit i lunchresturangen...
För att förbättra vikt/effekt förhållandet.
Nu är det 3 dagar kvar till semestern!![]()
blom skrev:snart ska du ju lämna mig![]()
tengil jag är riktigt kär idigTengil skrev:Du säger ju aldrig att du älskar mig längre![]()
Det kanske är ett tecken på att du kanske ska dra dig närmare civilisationen!Stefan skrev:Varför ska han hålla på och greja så förbanat med vårat forum hela tiden?
De här är gränsen av vad mitt modem pallar.
när ska du flytta?Stefan skrev:Varför ska han hålla på och greja så förbanat med vårat forum hela tiden?
De här är gränsen av vad mitt modem pallar.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |