Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Ja det var lite trevligt. :)

Glömde bort förut, men Grattis och välkommen till klubben. :tummenupp

Nu blire inge hoj på en stund :( måste byta framhjulslager och packboxar i framgaffeln :(
Ska beställa nya grejor på måndag, så får jag förhoppningsviss hjälp att montera dem så fort som möjligt!!

akora skrev:
Jo, ska ju ta det lite lugn här fram till midsommar
Fan du ser ju ut som han killen som leder nåt barnprogram på TV ju :va Kanske är du som är han fast han säger att han är nån annan som i sin tur säger han är Staffan OCH Bengt. Nu fattar jag inget. Och vad har Bengt Alsterlind med det HÄR att göra. Han får gärna tro han är en guldfisk.... JAG VILL INTE JOBBA MER IDAG :4skrika

Nån som vill ta en liten hojtur idag (FÖRE fotbollen)?? Då får jag ju ett utmärkt skäl till att åka hem från Äckelskoga och meka på lysen och skit på hojen...

Supermoto skrev:
Fan du ser ju ut som han killen som leder nåt barnprogram på TV ju :va Kanske är du som är han fast han säger att han är nån annan som i sin tur säger han är Staffan OCH Bengt. Nu fattar jag inget. Och vad har Bengt Alsterlind med det HÄR att göra. Han får gärna tro han är en guldfisk.... JAG VILL INTE JOBBA MER IDAG :4skrika

Nån som vill ta en liten hojtur idag (FÖRE fotbollen)?? Då får jag ju ett utmärkt skäl till att åka hem från Äckelskoga och meka på lysen och skit på hojen...
han ser ju ut som apan i söndagsöppet.. olas apa :)

(skoj)

jag kommer att radera och läsa lusen av folk som kladdar ner trådar med skit som kan skrivas här istl. ja jag har oxå gjort det men nu får det bli lite ordning här.. många av er pojkar är ju faktiskt 30 år väldigt snart :)

sigge jag han inte med att komma och fika med dig idag för jag har kollat på tv och laddat musik hela dan men veckan är ju inte slut än :)

blom skrev:
har ni inte semester snart???? är det kul att jobba???? jag ska söka nytt jobb till hösten tänkte jag.

Du får ta över mitt jobb om du fortfarande är sugen, men då kan du glömma 3 månaders semester och vara glad om du får 3 dar.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden