Hojåka 2011 och 2012

Grymt kul o åka idag, skapligt men hojar i kortegen, grymt ljud när alla startade upp :yoparty, lite kallt men inget som stoppar en Viking :banana

I morgon klockan 12 på macken är det samling om det är några som är hugade att åka en sväng,,,,, Arboga med omnejd kanske eller Pålsboda är också ett alternativ.

shell 1700

nån som ska åka idag ? 1700 vid shell

ingen som vill åka lite?

Ja du det är inte som förr här. Jag ska ha meka Ford, Ford och lite Honda i morgon och på söndag ska jag bänka hojen i Stockholm, annars skulle jag ha åkt till Igelfors, dragracing på Kjula eller bara slappat till MotoGp-kval och pillat navel.

Ja du det är inte som förr här. Jag ska ha meka Ford, Ford och lite Honda i morgon och på söndag ska jag bänka hojen i Stockholm, annars skulle jag ha åkt till Igelfors, dragracing på Kjula eller bara slappat till MotoGp-kval och pillat navel.

jag ska ju inte kasta sten i glashus för jag åker mindre nu när man inte bor ensam, men visst är det inte som förr. Synd! verkar som många tappat sugen, börjar nästan hålla med uffe som sa att han funderade på KMCK för de åker i allafall..... Kanske ska ha en dag i veckan stående om vädret håller, vad tycker ni?

om det blir lite varmare så kanske jag åker (vid 12 kanske) till igelfors om nån vill haka på hör av er via telefon eller skriv på forumet.

Last edited:
Va f-n!

Åker ni ingenting längre?
Om 18 dagar är jag hemma. Då ska min egenhändigt gjorda skylthållare skruvas på plats och hojen besiktigas men sen jäklar blir det åka av..
För övrigt har jag semester i 2 månader innan jag börjar jobba igen :D

Mitt nya skinnställ är för övrigt klart och ska ligga och vänta på posten när jag kommer hem. Ska bli kul att se hur det ser ut.

Ha det gott o köööööör!

För övrigt så är det en bit över 40 grader i skuggan idag :död

Så klart så kommer rörmokaren imorgon. Men en tur på fredag eller i helgen kanske vore något. Någon som vill med och åka?

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!