Hojåka 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Demodag i Arboga...

Nån som vill ta en tripp dit på lördag?
Jag ska iaf dit och jag vet att Sandor är på oxå.

Förslag:
Samlingsplats Shell
Tid för avfärd 11:00

Nån som har andra önskemål, bara att posta detta på forumet...

Hoppas vi blir ett gäng!

Klockan 12 på macorvars i norrköping kanske, jag är lite sugen på att se nått annat. det betyder att man åker 11 från shell.

Här är det livat värre :va hur har det blivit,,,,,, dött skulle man kunna säga.
Om vi inte åker hoj varje dag så kan man ju alltid ta en bärs eller så på lokal, lite party har ju ingen dött av.
Jag åker gärna på tävlingar som en del vet och ev, ska jag till Stockholm och köpa lite utrustning till mig själv på hojen förstårs nån dag.

Om vi inte åker hoj varje dag så kan man ju alltid ta en bärs eller så på lokal, lite party har ju ingen dött av.
Jag åker gärna på tävlingar som en del vet och ev, ska jag till Stockholm och köpa lite utrustning till mig själv på hojen förstårs nån dag.

Stockholm hörde vi, när var hur?

ja vad fan har hänt? här är man borta en månad och så åker ni knappt. Imorgon ser det ut att bli skapligt jag tror nog jag tar en sväng nån som vill haka på?

På onsdag kan man släpa ner hojen och sig själv till JonnyBläster (Värmbolsindustrierna) och umgås med motorfolk av olika sorter. Där kan man äta korv och dricka.

Om man har lust att ses innan så träffas vi på Shell klockan 17,45.

Last edited:
Så har man gjort ännu ett misstag.

Jag körde omkull ikväll då jag bromsade för hårt och något av hjulen låste sig, när en hare sprang upp på vägen mellan specce och gamla lyktan. "Forsjö golv" :gnissla :huvet :mad: :arsele

Jag själv är okej förutom tre skrapsår på vänster ben. Jag hasade kanske 10-20 meter, kanske mindre än så. Körde i drygt 70... Alldeles för fort i skymning...
Hade nämligen inga mc byxor på mig... DUMT! Men jag har haft tur i oturen då det är det enda som blev. Jag tackar min mc jacka, hjälm och mc handskar för detta. Om man nu hade haft byxorna på sig också! :huvet

Så till motorcykeln... Vänster blinkers verkar vara paj, stor buckla i tanken, växelspaken gick av och det luktade ganska mycket bensin när jag rullade in den i garaget igen.

Jag pröva starta den och konstigt nog så blev det liv. Även elektroniken verkar okej. Ska kolla noggrannare imorgon igen. Nu sitter jag iaf hemma och har lugnat ner mig.

Hej svejs! Kör lugnt i detta område! Förbannade djur.... :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...