Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Nån som är sugen på en sväng??

Jag och freddan är på oxå.

attans att ja missade tiden , var inte vid datorn , men åker ngn på onsdag ? visa mig lite roliga vägar här ? eller kasnke ngn har lust att skriva ett medelande o berätta om nå roliga vägar ?? hittat en men den är det fartkamoror på :S

Hej och välkommen YamaR6!

Kom till Shell i Katrineholm ikväll vid 17.15,så blir det en sväng såvida inte regnet står som spön i backen. Shell ligger vid genomfarten mot Norrköping om du inte visste det.Du pratade om att åka onsdag,och det blir det nog bara det är väder så.Vi åker nog dom flesta kvällarna i veckan,så det är bara å hojta till,alltid är det någon som är åksugen.

Blev ju en bra sväng, synd att det regnade i julita bara. I stan har det inte regnat alls...

är i göteborg och underhåller mig med tjejkompisarna på liseberg :d oj oj! men kommer hem på onsdag morgon en tur efter 17?

Det är nog inte omöjligt alls. Kan nog bli Nyköping och hamnen där som mål. Tror det var italienskt tema iof.....
Samling shell 17.15, avfärd 17.30.

Tar nog bilen ner te nyköping... har ett par kompisar frå malmö här så det blir nog bilen för min del.... Men man kanske ändrar sig....

Jag ska oxå till Nyköping men åker ca 16,15 från stan. Ska möta ett gäng Aprilior på vägen:D. Om någon vill hänga på så ör det bara att ringa annars så ses vi där.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma