Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Kom in i en skymd kurva där det mitt i blev skugga. plöstligt släpper fästet och jag glider på sidan ca 7-10 meter. efter kommer Per och (tror hon heter Nina) som hinner stanna. sist kommer doller och far ner i diket. Gick tillbaka och tittade i kurvan. det var fullt med grus som bilarna har dragit upp genom att gena i kurvan. det var flera som hade problem i kurvan när vi väntade på bärgare. Det var mellan (tror det heter) stjärnorp och vånga.

Gott att se att du kom fram till Beviks och att du mår ok. Är det nån som har hört hur det gick med Dollers handled? Lider verkligen med honom, ny fin hoj och allt, sicken jäkla otur. Grejen var ju den att han, som jag uppfattade det, gjorde allt rätt. Det var ju verkligen promenadtempo när det hände. Detta förbannade rullgrus som vägverket inte orkar bry sig om att åtgärda!:huvet Verkligen maximal otursdag igår. Redan på nervägen höll min sambo Nina på att bli påkörd av en ouppmärksam idiot som plötsligt gjorde en U-sväng framför näsan på henne på 55:an utanför K-holm. Så det var verkligen ingen incidentfri åkdag igår...
/T

Pratade med Doller igår kväll vid 21. Då var han på väg hem i bilen med sina föräldrar och Ullis. det hade visst gått bra. Inget brutet allr så, utan bara en sträckning. Dock hade han känning i nacken, men det är nog mest för att man gör så kraftiga och häftiga rörelser när man kör omkull. Läkaren kollade hela honom. Vilket tyder på att sjukvården verkligen tar saken på allvar. Bra av sjukvården.

Annars verkar han vara vid gott mod!

Fuska aldrig med skyddsutrustningen!!!

Nån från K-holm som ska åka till Lelle på söndag morron? Jag ska med färjan halv 10 o det vore kul o få sällskap ner till Oscarshamn.

Nån från K-holm som ska åka till Lelle på söndag morron? Jag ska med färjan halv 10 o det vore kul o få sällskap ner till Oscarshamn.

Har inte hört att någon av oss ska ner på Lelle-veckan faktiskt, sorry!!

Fredag, någon som tänkt göra något vettigt då.
Låångtur kanske? Någon som vill med?
Jag vill räkna båtar och äta glass vid Bergs-slussar.
Avfärd tidigt?

Så ingen representant med Katrineholms färger. Ni missar nåt!:yoparty Är i K-holm veckan innan midsommar. Hänger på nån dag.......

Klart du ska hänga på ut å samåka lite då:tummenupp

Idag = Måndag = Rejmyre:)
Läste i KK att våran fikatant Lill-Anna där ute fyller 60år idag:födelseda
Klart vi måste hedra henne med ett besök då, kanske blir tårta!!
Träffas på Shell från 17:15, åker 17:30:tummenupp

Måte det hända nåt med min hoj denna vecka...jag klättrar snart på alla fyra ..på vägarna eller överallt. kanske kommer till fiket i Rejmyre om det finns plats för en bil där :) . otur att ni oxå råka ut för olycka doller & Omega svider som tusan med tanke på vädret! och 151 andra orsaker! men tur att ni klara er så pass bra... spara kvittona efter läkarbesök alt. sjukgymnasten ni får ersättning för det!. själv strullar ena knät och ryggen fortfarande för mig. Ha de gött alla hojglada.

ang incidenten som tidigar åkare skrev om, var det nån av er 5 som ja mötte vid 8taget?

sj så hadde ja en knäpp dåre bakom mig på 73an i sthlm, tunneln på väg in i centrum, max 50cm från mig, tuta o levde jävlar,
blev så förbannat arg...
ja la mig efter blinka o tuta tillbaka o sen körde ja från han mellan bilarna....

såg i backspegeln att han preja bilar med, hadde säkert tur o ej blev påkörd...

men hoppas ni som åkte av mår bra iaf..

Från 22st i Onsdags till 3st idag:va lite märkligt med en så underbar kväll:confused:
Verkar inte som Rejmyre lockar lika mycket som Nyköping gjorde, synd för det är bättre å roligare väg dit:tummenupp
Idag bjöd Lill-Anna på tårta oxå, de får vi ju inte glömma bort!!
Vägen till Rejmyre gör själ för sitt andra namn "Hävlaring", helt enkelt grymt bra:yoparty

Hade tänkt att hänga på till Rejmyre igår, men fick stanna sent på jobbet...
Men tänker absolut försöka följa med vad det lider.

//Homer

Pratade med Doller igår kväll vid 21. Då var han på väg hem i bilen med sina föräldrar och Ullis. det hade visst gått bra. Inget brutet allr så, utan bara en sträckning. Dock hade han känning i nacken, men det är nog mest för att man gör så kraftiga och häftiga rörelser när man kör omkull. Läkaren kollade hela honom. Vilket tyder på att sjukvården verkligen tar saken på allvar. Bra av sjukvården.

Annars verkar han vara vid gott mod!

Fuska aldrig med skyddsutrustningen!!!

Tjena!

Jag har som ni förstår inte haft tid, ork eller möjlighet att skriva några inlägg men tänkte göra det nu när jag fått tillbaka rörelseförmågan i handleden. Det känns bra men fortfarande lite mör i kroppen.
Jag tyckte iaf att det var en riktigt skön tur så länge det varade. Sist jag såg så hade min hoj gått ca 2,5 mil innan den och jag hamnade i diket. Jäkligt tråkigt tycker jag men viktigast var att jag och Andreas inte skadades allvarligt. Tack Andreas för att du såg till att våra hojar kom fram till verkstaden. Tack till Pär, Tobbe och Nina som höll oss sällskap tills vi visste vad och hur vi skulle göra efter olyckan.
Vi får ta en tur igen någon gång.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...