MarcusKarlsson
knegare
Du får den på måndag dåvaknade du aldrig i dag, bästa dagen på hela säsongen, sa alla
Vaknade sent, men det var ingen som ringde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får den på måndag dåvaknade du aldrig i dag, bästa dagen på hela säsongen, sa alla
Vaknade sent, men det var ingen som ringde.
Jag såg att "Norrköpingsputtarna" ska till Beviks imorgon o bänka sina hojar, bara för att se vad de ger. Några härifrån som är sugna på att haka på o kanske bänka sin egen för o se vad den presterar.
vilken tid åker vi ?
Pratade med Micke nyss. Kom överens om att den som vaknar först ringer den andre för att sen toura över till Linköping.vet inte, väntar på nåt svar från sekten i norrköping
Pratade med Micke nyss. Kom överens om att den som vaknar först ringer den andre för att sen toura över till Linköping.
Beviks öppnar klockan 10 men så tidigt blir det nog inte. Skulle tro att vi åker vid 11 tiden om jag nu bara får upp gubben. Han börjar ju bli till åren och är väl lite stel i lederna så han ska väl stretcha nån timme först.
Får hoppas att det inte är så mycket folk där så att man får vänta i flera timmar på bänkning.
vilken tid åker vi ?
om det inte är allt för kallt så svänger jag/vi förbi mcorvars 10.45 tiden o väntar en kvart (antar att ni åkt tidigare om ni inte dyker upp) sen drar vi vidare till beviks.
10.00 om det inte är svinkallt
Det är svinkallt!!!! blir inget åka för mig idag
Ser ut att bli något bättre imorgon men förmodligen kallt då med
Blir det nån kort tur imorgon??
vilka ska köra garagestädning och vilka ska köra hoj idag?![]()
För mig blir det nog lite hoj och kanske lite diskmaskin....
Är det inte ganska blöta vägar? Jag kan inte bestämma mig helt enkelt, jag är ganska mycket på minus sidan.
Är det inte ganska blöta vägar? Jag kan inte bestämma mig helt enkelt, jag är ganska mycket på minus sidan.
Du har ju hela vintern på dig att städa. sluta vela, bestäm en tid nu.![]()
jag tänkte nog en kort tur framåt 13tiden borde torkat upp lite då eller ska vi skita i det o ta en fika senare
ska vi säga 1300 vid macken
Nej, jag backar ur,,,,,,,,, måste fixa lite på bilen m,m Tuggis ska ju besikta min bil på torsdag 17,00,,, eller hur tuggis.![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |