Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
verkar som det blir 2 körningar imorgon, jag och Marcus åker ner till norrping om det är några fler som vill haka på så hör av er, ingen tid är satt ännu men håll ögonen öppna

Om jag hinner tar jag vägen över Bulten, ska till norra sthlm. Så kanske kanske ses vi Perra!
Söndag: ? Vädret verkar bli bra iaf.

Blev närmare 40mil idag, inkl lite fram & tillbaka på "bulten":D
Tackar "omega3" med polare för bra guidning, finns en del gobitar där runt omkring, på återseende:)

Tackar "omega3" med polare för bra guidning, finns en del gobitar där runt omkring, på återseende:)

Tack själva! Hoppas att det var trevlig körning! Nästa gång får det bli lite norr om sthlm. Mycket fina vägar där. Bättre än söder om stan.

Hoppas det kändes bra för Doller också idag. Blev lite högre tempo än jag tänkte mig från början. Det är svårt att köra allt för lugnt när det är roliga vägar som svänger mycket:D

Jag och Daniel aka frozty åkte en sväng extra innan hemfärd. Fick ihop lite drygt 25 mil...

//Andreas (omega3)

Ni hade ju tur att hamna på bild iaf...

Hur gick det med Norrköpingsåkarna? Läste om både grusvägar och omkullåkning!

Tack själva! Hoppas att det var trevlig körning! Nästa gång får det bli lite norr om sthlm. Mycket fina vägar där. Bättre än söder om stan.

Hoppas det kändes bra för Doller också idag. Blev lite högre tempo än jag tänkte mig från början. Det är svårt att köra allt för lugnt när det är roliga vägar som svänger mycket:D

Jag och Daniel aka frozty åkte en sväng extra innan hemfärd. Fick ihop lite drygt 25 mil...

//Andreas (omega3)

Tyckte att ni visade ritkigt bra vägar. Bulten var ju kanon, om det inte vore för alla bilar.
Alla kör sitt tempo, det kan iof bli lite ensamt på vägarna men jag klagar inte så, det var ändå ni som fick vänta på mig.:)
Nästa gång får vi definitivt ta en heldag!

Blev en liten sväng till Rejmyre igår:)
4st som åkte, 5st på hemvägen:D

Motordag i Vingåker (13/9)

Vilka skulle vara sugna att åka med nytvättade hojar & flasha lite i Vingåker?:D
Håller på mellan 10 - 15, men vi poserar så länge vi vill:drool
Upplägg: Träffas 9:15 på Shell, åker 9:30 för uppställning i Vingåker(fika, mingel & lunch), vad säger ni?
Detta gäller alltså nästa helg!! Kan ses som en liten avslutning på säsongen:tummenupp

Hade kunnat varit nåt. Tyvärr är jag inte hemma då,ska till Karlskoga hela helgen och åka hoj. (hoppas på bra väder):tummenupp

åka idag?

Är det nån som vågar sig ut idag?
Jag funderar på att ta en liten sväng iaf.

Samlingsplats: Shell
Samling: 17:15
"Take off": 17:30

Last edited:
Åkte ned till shell för att säga hej, och hej sade jag men ingen svarade...
Hade det inte tagit sån tid att skruva med bilen hade jag nog åkt en tur i dag.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...