Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Kommer inte åka hoj på 4 veckor som minst :( ....... efter en krasch "jag klara mig bra, mkt tack vare skydden!!!" pärlan är nu inlämnad på en firma. fortsättning följer när jag vet mer om vad som komma och hända...

Är ny här. Jag brukar glida fram på slingerbulten... Är ni RR-förare allihop? Vet inte om jag skulle hänga med er, men det skulle vara kul att prova någon gång. Kör som en kratta och har 80 hk till förfogande... :)

Vi är inte rr förare allihop. Alla åker sitt eget tempo. Jag är den som alltid ligger sist. Så det är klart du ska testa och åka med nån gång.

Är ny här. Jag brukar glida fram på slingerbulten... Är ni RR-förare allihop? Vet inte om jag skulle hänga med er, men det skulle vara kul att prova någon gång. Kör som en kratta och har 80 hk till förfogande... :)

Klart du ska haka på vid tillfälle, är definitivt inga RR-förare(än):D
Vi är bara en samling galet folk som gillar att åka hoj ihop å slänga käft ibland:4skrika

Vart Är det tänkt o bära av imorrn? om det är bra väder.

Hoppas på en liten sväng imorgon ivf, kanske sista innan Söndagens bravader för mig:gnissla

Kommer inte åka hoj på 4 veckor som minst :( ....... efter en krasch "jag klara mig bra, mkt tack vare skydden!!!" pärlan är nu inlämnad på en firma. fortsättning följer när jag vet mer om vad som komma och hända...
Träligt som fan, vad hände?! 4 veckor, låter som det kan bli inlösen...

Bara att åka med då blir vi två trx:er i det här gänget:tummenupp

Rejmyre ikväll för intresserade, kanske dax att börja köra orginal tiden!!!
Alltså träffas från 17:15, åka 17:30:tummenupp

Eller kanske inte...:gnissla

Ducati Demo Tour 2008 imorgon Tisdag!!
Kommer åka vid bra väder, bara att haka på:)

Last edited:
Var faan är allt folk som åker hoj????
Va nere vid macken från kl 1715-1730 och såg inte en jävel.......
Har ni gått i dvala eller???????
Idag var det ju kanonväder att åka i men nejdå vi sitter hellre hemma å pillar i naveln istället .......
Inte för att jag var där med min hoj jag var där med bilen istället på grund av att hojen står på depåstöd och är isärplockad en bit.....
Men kanske till helgen kan den vara åkduglig igen.....
VAKNA KATRINEHOLM DET ÄR FAKTIST ÅKARVÄDER NU!!!!!!

VAKNA KATRINEHOLM DET ÄR FAKTIST ÅKARVÄDER NU!!!!!!

Vi banåkare måste ha en vilodag,,, för som du vet så kostar det att ligga på topp :hihi :hihi .

Jo jag håller med lite dålig uppslutning är det, vi pratade om att dra iväg lite längre nån helgdag framöver, det kanske skulle locka fler

Jo jag håller med lite dålig uppslutning är det, vi pratade om att dra iväg lite längre nån helgdag framöver, det kanske skulle locka fler

Måste försöka få lite snurr i veckorna oxå, men tror/hoppas det kommer med bättre väder:)
Några som vill med till Arboga imorgon??

Arboga?! Var den däringa ducatiträffen där eller? Känns lite långt att åka på en vardagstur.
Vad det gäller min del blir det nog bara lite kortare turer, om det nu blir några alls denna vecka då det är rätt tajt om tid efter jobbet för mig. :(

Nån som tänkt o åka en sväng idag? Är ledig idag så kan ta en sväng nu mitt på dan om nån är sugen

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey