Hogans 6.4-sekunders alkohol-FB till Sverige?

Last edited:
Ja jag vet vem han är. Jag är inte säker men han har varit över två gånger och kollat på en susuki. :yoparty

RoosRacing skrev:
RG Engineering (Rikard) & Anders Jacobsson var där på finalerna & skulle uträtta lite buisiness..........
Ja, det står nu även på AMA/ProStars hemsida.

Hogan putsade sitt personbästa till 6.47 i gårdagens kval. FB-rekordet är 6.45 och det är väl inte omöjligt att även det ryker i finalerna idag.

MVH
PiPPi

pwillen skrev:
Ja, det står nu även på AMA/ProStars hemsida.

Hogan putsade sitt personbästa till 6.47 i gårdagens kval. FB-rekordet är 6.45 och det är väl inte omöjligt att även det ryker i finalerna idag.

MVH
PiPPi

Ursäkta mig Pippi men vad är det som står på hemsidan jag trodde du menade försäljningen och jag kan inte hitta nåt nytt om den ?

RPM lover skrev:
Ursäkta mig Pippi men vad är det som står på hemsidan jag trodde du menade försäljningen och jag kan inte hitta nåt nytt om den ?
Sorry, mitt åt, det var på dragbike.com och inget annat. Artikeln finns på http://www.dragbike.com/dbnews/anmviewer.asp?a=1734&z=13 och det står om "Rick Gustavsson" en bra bit ner under rubriken "World Finals Friday" och "Funny Bike".

MVH
PiPPi

Kul att RG kommer tillbaka till dragracingen efter åratal av hårt arbete i sin butik :Bugar Det är han väl värd :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage