Hodgson mer "star status" än McCoy.

Nyteknik skrev:
Vad f-n yrar de om på denna site?!

Neil Hodgson har mer "star status" än McCoy. :dummer

Neil Hodgson kanske överraskar mig men för mig är han "ingen vinnartyp", som Björn Brander hade sagt. Han ligger "in the middle of the pack" om vi snackar GP-förare och förra året hade han ingen konkurrens första halvan av säsongen eftersom Xaus var upptagen med att spela apa ute i spenaten. Under andra halvan var han ,trots det bästa materialet, ivrig uppvaktad av både privatförare och någon radfyra.

Synd att folk glömmer så jävla lätt. Det var bara ett drygt år sen Garry satte YZR500:an på andra plats i kvalet på Phillip Island. Killen kan köra fortfarande och han kommer att visa det i år. Tyvärr är han lika skadebenägen som Watz och det ser jag som det enda som kan stoppa hans VM-titel 2004.

Chris Ash skrev:
Neil Hodgson kanske överraskar mig men för mig är han "ingen vinnartyp", som Björn Brander hade sagt. Han ligger "in the middle of the pack" om vi snackar GP-förare och förra året hade han ingen konkurrens första halvan av säsongen eftersom Xaus var upptagen med att spela apa ute i spenaten. Under andra halvan var han ,trots det bästa materialet, ivrig uppvaktad av både privatförare och någon radfyra.

Synd att folk glömmer så jävla lätt. Det var bara ett drygt år sen Garry satte YZR500:an på andra plats i kvalet på Phillip Island. Killen kan köra fortfarande och han kommer att visa det i år. Tyvärr är han lika skadebenägen som Watz och det ser jag som det enda som kan stoppa hans VM-titel 2004.
Fredde kallas ju inte för McCoy för intet! En del kanske inte vet att han var påtänkt som förare för WCM i MotoGP? Men de valde Burns istället. Trist!

Chris Ash skrev:

Är McCoy skadebenägen? :va

McCoy är inte jämn nog i resultaten. Han kommer aldrig att bli världsmästare i MotoGP, kanske i WSB. Detta isf pga default. No stars, see? WSB suger. En massa Ducatis med Pirellidäck... Folkrace är mer spännande.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8