Hockey-VM 2005

Så ska det se ut. Som sagt, riktigt bra match förutom några minuter i början av 1:a och 2:a...

Norström är ju kung :smasha

RoLLER skrev:
Om en kvart börjar nästa match.... dags att bänka sig i soffan.

Ölen står i kylen! :fyllisar
Kom igen nu Sverige! Spöa jänkarna, utklassa därefter Lettland så kan vi förhoppningsvis ta revanch på Vitryssland i kvarten... Och inget Nickande den gången! :tummenupp

korvgubbe skrev:
Ölen står i kylen! :fyllisar
.. Spöa jänkarna....

Vaffan är det här.. 0-3 och bara folköl hemma! :4skrika Det borde vara förbjudet att göra folk och lättöl så lika starkölen.. Var övertygad om att det stod 2-3 Hof längst ner i kylen..

...Nu får jag försöka trösta mig efter tredje bakåtmålet med folkisar.. :huvet

korvgubbe skrev:
Vaffan är det här.. 0-3 och bara folköl hemma! :4skrika Det borde vara förbjudet att göra folk och lättöl så lika starkölen.. Var övertygad om att det stod 2-3 Hof längst ner i kylen..

...Nu får jag försöka trösta mig efter tredje bakåtmålet med folkisar.. :huvet

Jag dränkte mina sorger i några glas Grönstedts. Härligt att bli sådär lite halvmosig på söndagskvällen.

goodfella skrev:
Jag dränkte mina sorger i några glas Grönstedts. Härligt att bli sådär lite halvmosig på söndagskvällen.
''

Men idag vänder det!
Yeeeeiiihaa!
1 - 0 efter 30 sekunder!:banana
Piska Lettland nu, spöa Schweiz på torsdag så jag slipper avboka bordet på O'Learys på lördag! :fyllisar :fyllisar

korvgubbe skrev:
''

Men idag vänder det!
Yeeeeiiihaa!
1 - 0 efter 30 sekunder!:banana
Piska Lettland nu, spöa Schweiz på torsdag så jag slipper avboka bordet på O'Learys på lördag! :fyllisar :fyllisar

Vad står det i hockeyn?

Siffrorna visade väl kanske inte riktigt hur fördelningen av dagens match såg ut... Hur som helst bra att sverige vinner.

Kul för Jönsen och kompani att få stänka några (japp, ni läste rätt:))

:hej

goodfella skrev:
Wazzup, ingen som kollar på kvarten? Pilsner & hockey på en torsdag i maj, finns det nå bättre?

Jag har världen emot mig!
....Efter USA-fadäsen(..inte matchen.. öl-fadäsen) kikade jag extra djupt i kylen! Ser där en Sort Guld stå och glänsa... Med den bilden i tankarna åkte jag glatt till jobbet... Och nu... 1-1.. spänning.. öppnar jag.. njuter av det pyschande ljudet.... Och Vad i helvete! Ölen är skämd, gammal, smakar Skit! :huvet :huvet :huvet

Får bli cola och folköl.. *sucka*

...och istället får jag dricka för hela VM på lördag då semifinalen skall beskådas på O'Learys...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT