Hobbex. 14e?

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
Hej
tror ni att dessa är snarlika? eller kanske är samma?
menar då den som hobbex säljer och en 14e som tex www.cuihan.com säljer?
våga man satsa på att hobbex pocketbike håller lika bra?
samt om det är "effekt" i dom båda.
Vad TROR ni?

Mvh Oskar

Last edited:
Ingen som har en aning?

Av utseende att dömma är det en "14e". Vad det är för kvalité osv finns väl ingen som kan svara på direkt eftersom dom inte börjat säljas ännu.

Den ser exakt ut som 14e som vi köpt av cuihan , 100% samma skrot , bra pris faktiskt , bara att köpa. måste ju bli enklare med garanti å sånt när man köper i affär istället för av nån som man knappt vet namnet på :)

UrbanTiger skrev:
Hobbex vet säkert, ring dom.

Av vad som framgår av bilden så är det samma moppe, även dom andra stämmer med tillverkarens bilder.

ska ringa dom fast kanske inte nu... :tungan

tror dom sover nu som de flesta av er! :3freak

Mvh Oskar

tror inte det ..det är samma kina skit :fatta!

ja vist gör den det jag har en kina mini går som fan men den håller la en timme till skulle jag tro..om det inte hadde varit så att jag ska trimma o fixa lite med den nu kolla under styla o trimma minimoto lägger ut bilder och sådant :banana

Sam skrev:
Du köper faktiskt av affär hos oss oxå om du inte visste det. Vi är ett AB och har precis samma köptrygghet som hobbex och är t.o.m. BILLIGARE än dem. Om namnet inte fastnar vet du kanske inte att CUI ät en förkortning som används mycket i DRAGRACING och betyder CUBIC INCHES som är det amerikanska måttet att mäta cylindervolym på motorer. :yoparty

Hos er blir det ju dyrare ? :confused:
Tänkte beställa en från er först men sen så jag att de var lika billiga på hobbex och frakten kostar bara 100 kr.

Back