hmm....

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ok...nu kommer sanningen...jag är sporthojpunktcomoholic...och egentligen så är jag bara nästan 15 och kör en Honda mt5...förlåt...men jag blev beroende när jag läste min första tråd... :rolleyes:

jag är alltså ett moppefucko....men en dag...då så ska ni se...

Last edited:
Vadå det är väl inget fel på att köra moped det är ju ett steg i rätt riktning...
:tummenupp

Nästan 15.. Alltså 14 och kör runt på en mördarmoped :kocko Tänk om du kör på någon, då kan du bli skadeståndsskyldig miljonbelopp, och inga försäkringar gäller. Sen har du väl förmodligen trimmat moppen och då jävlar!!! Tänk om du torpederar en bil i 40km/h, förstår du inte konsekvenserna av ditt handlande? Och dessutom så kan polisen beslagta dom trimmade delarna och du blir helt utan ersättning. Och behöver jag säga att det luktar SKENFÖRSÄKRING om det hela.

:tomten

FUBAR skrev:
Nästan 15.. Alltså 14 och kör runt på en mördarmoped :kocko Tänk om du kör på någon, då kan du bli skadeståndsskyldig miljonbelopp, och inga försäkringar gäller. Sen har du väl förmodligen trimmat moppen och då jävlar!!! Tänk om du torpederar en bil i 40km/h, förstår du inte konsekvenserna av ditt handlande? Och dessutom så kan polisen beslagta dom trimmade delarna och du blir helt utan ersättning. Och behöver jag säga att det luktar SKENFÖRSÄKRING om det hela.

Är moppen försäkrad så täcker försäkringen även om den som kör inte är 15år. Min gjorde det. :rolleyes:

FUBAR skrev:

:hihi Ja så e de det kan gå riktigt illa om man torpederar en bil i 40km/h!!! lyssna på FUBAR nu och sälj moppen!!! :fakta

:hihi

kille_hojdille skrev:
Ok...nu kommer sanningen...jag är sporthojpunktcomoholic...och egentligen så är jag bara nästan 15 och kör en Honda mt5...förlåt...men jag blev beroende när jag läste min första tråd... :rolleyes:

jag är alltså ett moppefucko....men en dag...då så ska ni se...

Ska anteckna i intresseboken........

Inget mer du vill berätta?

FUBAR skrev:

jag kör den inte på det sättet, jag kör ibland på gatan utanför huset när pappa är med...och den går faktiskt i 45....
och sen så är den inte skenförsäkrad, ingen försäkring alls har jag på han, än! :) :rolleyes:

jag ska faktiskt köpa en hornet 600 sen när jag blir 18...hehe...hojjar är fan det phetaste som fins...effter tjejer då :banana :hihi

Back