Tja
Var ute och med kompisen i går. Jag ligger bakom i ca 50 och råkar köra in i han bakifrån för att han bromsar alldeles för snabbt. Kompisen mc går omkull, glider och studtsar ett x antal meter och min framskärm spricker, trasigt däck m.m. Kompisen klagar på mig och ger sig inte heller. Vad ska man göra vill helst inte farsan ska veta eftersom det är han som står som ägare. Vem har rätt att kräva vem på pengar i ett sånt här fall
Var ute och med kompisen i går. Jag ligger bakom i ca 50 och råkar köra in i han bakifrån för att han bromsar alldeles för snabbt. Kompisen mc går omkull, glider och studtsar ett x antal meter och min framskärm spricker, trasigt däck m.m. Kompisen klagar på mig och ger sig inte heller. Vad ska man göra vill helst inte farsan ska veta eftersom det är han som står som ägare. Vem har rätt att kräva vem på pengar i ett sånt här fall
, du låg tydligen för nära honom eftersom du inte hann med å bromsa utan åkte in i honom. Håll ett bra avstånd till den framför dig.
Bromsar för snabbt, det var det bästa hittills. Du låg inte för nära då? det är DITT fel vilket du även borde veta eftersom jag utgår ifrån att du har bläddrat igenom teoriboken. Betala och se glad ut och var jävligt nöjd att ingen är skadad. Om det hade sprungit ut ett barn på vägen, skulle han inte ha fått bromsa hårt då eftersom du ligger bakom? Ett till tips är ju att försäkra hojen på dig själv så slipper du oroa dig för vad farsan tycker.
och inte fly undan. Tror själv att din kära far kommer få nys om det och då blir det väl bara värre? aja hoppas det löser sig och som ovanstående håll avstånd