bezerk
Ta det lugnt - kör hellre två gånger
Man saknar TT
Svalans grill
Gazzet till Lödde o Landskrona
Man e sugen på Gazza TT
SeeYou
Svalans grill
Gazzet till Lödde o Landskrona
Man e sugen på Gazza TT
SeeYou
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TT har inte funnits på 2år. Förra året hette det Torsdags XXX och var en liten gazzrunda sedan lite sporadisk grill med lekar ibland.
Jag ska tag i detta![]()
Det dog ut när parkeringen blev ehhh ickeparkering. Sen när Coffe lyckades bli duktig (fastän han är jättekort) så blev alla sura och slutade uuiiiillllaaaa!
Så här kul var det!
http://www.youtube.com/watch?v=JiQ1i0YFEBY
////////Tim
hmm.....det dog ut när: Tim försökte stunta (läs: krasha), när Tulle inte kunde låta bli min röv eller iaf röven på min R6a + de andra du skrev.![]()
![]()
![]()
Det VAR rätt bra förr....
Håll nu fanan högt så man har något att längta tebax till
EDIT: Saknar fortfarande AleX-filmen från när jag denna kväll röker Svalan (som vanligt) på 201m.... Alex är killen med mest film och minst publicerat mtrl...![]()
Sant, torsdagsbusen var riktigt trevliga! Lärde känna massa goa hojåkare! -06-08 va bäst!![]()
Det har ju dock inte slutat köras i Lödde bara för att du slutat styra upp TT...![]()
Nej, jag vet. Men polisen är ju där hela tiden. Var där några gånger förra året och det var helt stendött även om parkeringen var full. Polisen stod utpositionerad på flera ställen och bara förstörde. Men det kanske är bättre i år. Det är väl dina hemmatrakter, vet du hur läget ser ut i år?
Man kanske skulle styra upp ett reunion Torsdagsbus i sommar en dag, med lite grill o sen körning till Lödde. Hade faktiskt varit rätt trevligt.Dock vet jag inte om jag hade fått starta en sån tråd i RRs forum.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |