Hl2

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Måste man verkligen ha internet för att kunna spela det spelet? Efter att man tankat de rå...
Sugen på att dra ner burken till filmrummet och lira lite på projektorn men har ingen lina där

Ja du "måste" ha internet, MEN det finns crack som löser det vet inte vad du ska ha men det finns.

Du kunna lira steam i offmode lägge men vet inte om Hl2 kunar i att men cs iallafall

Har inte tankat hl 2 än så jag kan inte testa... tankar bara när jag vet att det kommer funka där nere :)
Hl1-gamer som man är har man inte tid att spendera 40 min download i onödan :lol

Anton_Ljunghusen skrev:
Har inte tankat hl 2 än så jag kan inte testa... tankar bara när jag vet att det kommer funka där nere :)
Hl1-gamer som man är har man inte tid att spendera 40 min download i onödan :lol

jaha du har en sådan där slö uppkoppling :arsele :hihi

Var det inte så att man bara var tvungen att låsa upp det via internet och inte behövde någon anslutning efter det?

Najde skrev:
Var det inte så att man bara var tvungen att låsa upp det via internet och inte behövde någon anslutning efter det?

Min brorsa köpte spelet, och han sa att man behöver internet för att lira det.. därför jag blev fundersam

Sätter igång tankningen nu så får vi se hur de går, lånar hans account

Anton_Ljunghusen skrev:
Min brorsa köpte spelet, och han sa att man behöver internet för att lira det.. därför jag blev fundersam

Sätter igång tankningen nu så får vi se hur de går, lånar hans account

Jag lirade hela singleplayerspelet utan att använda internet (hade brandväggen igång).

Varför skulle man behöva internet för att lira singelplayer?

För mig funkar det lika bra med som UTAN internet

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...