Hkr

"tocar
Hkr"

"HKR är svårt, man vill ha så många som möjligt, men kan oftast inte använda en bråkdel av dom.
Har en BMWs1000rr, som väl är något av det brutalaste man kan köpa, men den har bara gått ett par hundramil på 2år.(Skall förmodligen säljas)

Jag kör min Honda , den är så mycket roligare, rappare och har ett underbart mellanregister. Visar några dynos från England på KAWA, BMW, Honda. Hondan är starkast i mellanregistret där vi flesta åkare tillbringar våra dagar på hojen, tror därför så många trivs på en Honda, den bara finns där och gör vad du ber den om. Den sticker inte ut, men gör ett bra jobb och har tusan till kvalitet. "

Din byline:
--------------------------------------------------------------------------------
"Reg.datum: Mar 2003Ort: FjäråsHoj: S1000RRBMW med akra samt en Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp."

Tycker inte att din Honda verkar sakna hk. snarare tvärt om. Du har snarare gjort allt för att få så många hästar som möjligt ur Hondan. Därför förstår jag inte inlägget.:va

Det roligaste med att läsa en tocar-tråd är folks reaktioner. Har varit en paus men nu är det dax igen :)

Skulle vilja se Tocars facebook-profil. Tror han har långt fett-stripigt hår, stor näsa med vårta på och ett par gröna lappade hängslebyxor.

Skulle vilja se Tocars facebook-profil. Tror han har långt fett-stripigt hår, stor näsa med vårta på och ett par gröna lappade hängslebyxor.

Jag tror att du har fel.
Om jag minns rätt, så har han jetemonga facebookvänner.
Dessutom har han fått pris för att han är en så bra tjef.

Mellanregister. Att hojen svarar när manvrider på gasen utan att man behöver växla ner.
Som en stor twin.
Eller en mellansvag stånka.

Det där var ingen entydig definition. Jmf "mellangård" eller "mellanmjölk"

Hmm.

Gick inte ironin fram när jag frågade vad ett mellanregister var?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT