Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
52-54 nånstans, lägg till några om det sitter helsystem på.nisse skrev:någon som vet hur manga hästar en husa 650 02a har på bakhjulet
56-58 tror jag, men jag upplever då dem mycket starkare i bottennisse skrev:04 å 05 an då
ypvs skrev:Före 2004 52-55. 2004 ganska exakt 60 och 2005 56-58.
Daniel
Men då räknar du med att man bytt till helsystem eller i alla fall bytt burken?ypvs skrev:Före 2004 52-55. 2004 ganska exakt 60 och 2005 56-58.
Daniel
Stoffy skrev:Men då räknar du med att man bytt till helsystem eller i alla fall bytt burken?
Känns mycket med 60hk på en 04 annars.
en frisk 04 med helsystem ska väl pumpa ur sig 62-64 hk har jag hörtStoffy skrev:Men då räknar du med att man bytt till helsystem eller i alla fall bytt burken?
Känns mycket med 60hk på en 04 annars.
robbandalal skrev:05 blev väl 1-2 hk mindre då dom minska cc lite .
Kan nog stämma, jag hade 63 när jag strokade min 05a till 644cc. Satt ett akrapovic system på och så hade vi bytt tändkurvor och bestyckat om lite.robbandalal skrev:en frisk 04 med helsystem ska väl pumpa ur sig 62-64 hk har jag hört
04 var det 644cc, 05 628cc samma gäller för 06. Inga förändringar alls på motorn till 06.ozeo skrev:har dom inte minska ääännuu mer nu till 06![]()
Stoffy skrev:Ganska kul när man läser tester på japanska hojar. Dom har ofta typ 10 uppdateringar på motorn varje år.
Stoffy skrev:En liten reflektion bara.
Ganska kul när man läser tester på japanska hojar. Dom har ofta typ 10 uppdateringar på motorn varje år.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |