HK gsxr750

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Får fan ingen styr påt. Tänkte köpa en 750 istället för literhoj pga halva försäkringskostnaden men vad jag först läste 140hk hos en 2000. Men sen har jag läst både 128hk och 118hk. Och på ett regnummer jag slog på hos transportstyrelsen får jag fram 73kw, vilket uppenbart inte stämmer. Så, vilket är rätt? Är en jävla skillnad på 140 eller 118hk enligt mig så det kan eventuellt avgöra om det blir köp eller ej.

Kanske lika bra att byta i äpplet och köpa literklubba direkt om kewken är så liten att de inte går att köpa en 750 om den har lite för lite hästar? :krama

Min 2002:a gsx-r 750 står det 100kw på

Kanske lika bra att byta i äpplet och köpa literklubba direkt om kewken är så liten att de inte går att köpa en 750 om den har lite för lite hästar? :krama

Men min kuk behöver bara kompensation i form av 140hk, krävs inte mer än det. Sen har jag haft ett gäng sexhundror på runt 100hk och tröttnat på effekten.

Varför får man inte tycka om effektstarka hojar om man har stor kuk?

Jag är innerligt trött på att det konstant ska letas fel på folk bara för att man vill ha roliga leksaker, är det bättre om vi alla sitter i gungstolen och är sura på varann istället? Ingen får ju ha roligt verkar det som. Jävla jantetönteri.

Varför får man inte tycka om effektstarka hojar om man har stor kuk?

Jag är innerligt trött på att det konstant ska letas fel på folk bara för att man vill ha roliga leksaker, är det bättre om vi alla sitter i gungstolen och är sura på varann istället? Ingen får ju ha roligt verkar det som. Jävla jantetönteri.
Måste man ha en kuk för att tycka om hojar?

Folk får väl ha vilka leksaker dom vill, men när stereotypen av folk som bara vill ha hojen/literklubban med mest hästar för att stila vid korvmojen säger att dom har liten kuk och visst självbekräftelsebehov, och enligt ts kunde ett köp bero på hojens effekt. Då är det faktiskt upplagt för eventuella pikar om sådant.

Men vill du börja grina över ett inlägg som knappt är mera än en pik på ett forum, så be my guest och glöm inte näsduken.

Måste man ha en kuk för att tycka om hojar?

Folk får väl ha vilka leksaker dom vill, men när stereotypen av folk som bara vill ha hojen/literklubban med mest hästar för att stila vid korvmojen säger att dom har liten kuk och visst självbekräftelsebehov, och enligt ts kunde ett köp bero på hojens effekt. Då är det faktiskt upplagt för eventuella pikar om sådant.

Men vill du börja grina över ett inlägg som knappt är mera än en pik på ett forum, så be my guest och glöm inte näsduken.

Lite fånigt ändå då du kanske inte vet så mycket om mina erfarenheter. Har haft ett flertal 600cc hojar och har helt enkelt tröttnat på att inte ha någon effekt under 9000rpm, och när effekten kommer så fångar fartvinden direkt upp min stora bamsekuk som börjar fladdra som en vindstrut och mina stora kulor och pungpåse blir som en skärm bakom hojen vilket drar ner farten något enormt.

:fyllisar
Lite fånigt ändå då du kanske inte vet så mycket om mina erfarenheter. Har haft ett flertal 600cc hojar och har helt enkelt tröttnat på att inte ha någon effekt under 9000rpm, och när effekten kommer så fångar fartvinden direkt upp min stora bamsekuk som börjar fladdra som en vindstrut och mina stora kulor och pungpåse blir som en skärm bakom hojen vilket drar ner farten något enormt.

Vi kanske skulle starta en insamling till ett ställ? Så vi kan besparas att se din bamsekuk.. :död
Jag tyckte det var kul som Larse skrev, kanske man kan se genom fingrarna och tolka det kul istället för att läsa det ordagrant och göra tråden bitter. Det är ju för fan fint väder i störredelen av landet, räcker inte det?

Ja jag är inte grinig!

Har en ny fråga som rör sig nära ämnet nu. Är det stor skillnad på den äldre modellen från 99 jämfört med 00-03 modellen? Av gsxr 750 dvs. Har nämligen fått vad som verkar som en jävligt bra deal på en av den äldre varianten. Tycker den är fulare, men prestandamässigt? Har tänkt köra en del bana, men om det inte skiljer så mycket så spelar det ingen roll, men om det blev en rejäl uppgradering till 00 så får jag omvärdera köpet.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti