Hjulbent av att åka MC?

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Som rubriken säger. Kan man bli hjulbent av att åka hoj? Det är bara en otroligt dum fundering jag har på en Lördag kväll...
Cowboysarna blev ju hjulbenta när dom satt på hästen för mycket. Man sitter ju som på en häst mer eller mindre när man kör MC. Man har ungefär samma position på bena. Kanske inte lika brett isär men endå. Deta kanske bara gäller custom åkare. Vad vet jag. Kom i gen och upplys mig så jag kan sova lungt i natt :)

PS jag är nykter. :( :hihi

Last edited:
Har du sett en hjulbent porr stjärna??? Kolla vilken ställning dom tillbringar stor tid i...

Ps... Jag är verkligen nykter

enduroemil skrev:
Som rubriken säger. Kan man bli hjulbent av att åka hoj? Det är bara en otroligt dum fundering jag har på en Lördag kväll...
Cowboysarna blev ju hjulbenta när dom satt på hästen för mycket. Man sitter ju som på en häst mer eller mindre när man kör MC. Man har ungefär samma position på bena. Kanske inte lika brett isär men endå. Deta kanske bara gäller custom åkare. Vad vet jag. Kom i gen och upplys mig så jag kan sova lungt i natt :)

PS jag är nykter. :( :hihi
:fyllisar

öhh... skulle du sitta på tanken så kanske det skulle likna sittställningen litegrann på en häst. Annars finns det inga likheter med sittställningen på MC och häst förutom att fötterna pekar neråt och näsan framåt.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN