Hjc r-pha 10

Kan tipsa samtliga som vill köpa därifrån om att maila dom.

Mailade med en som hette Sarah idag och förklarade vilken hjälm, färg och storlek det var jag var ute efter. 5 minuter senare gjorde hon det möjligt för mig att beställa sagda hjälm, klockren service. Nu hoppas jag på snabb leverans :)

Här är ett ännu bättre pris om man inte har medium!!

http://lidsdirect.co.uk/epages/esho..._TC6/SubProducts/Shoei_XR-1100_Swell_TC6-0004

Jag har medium.. och en likadan på hatthyllan:crash
Annars hade jag köpt en "reserv"

Den testade jag, var HELT inne på att det var Shoei jag skulle ha, vrålsnygga hjälmar och har alltid varit bekvämt på skallen. Sen testade jag HJCn och fyfan, det var som att trä på ett moln på skallen :D

Med hjälp av lidsdirect och fc-moto kom jag undan med 9740:- på en komplett utrustning (exklusive ryggplatta som jag redan har). Riktigt nöjd!

Jag har fått ihop min för 11500. Hade jag inte letat i reaställ och köpt från utlandet mm. så hade det kostat ca 23 :)
Edit: Då menar jag priser som grejjerna faktiskt kostat i butik i sverige, inte ett "ordinariepris" som dom alltid skriver för att det ska se billigt ut

Last edited:
Bara ett alpinestars ställ går ju loss på 10k i butiken i Sverige, inte mänskligt ju...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!