Hjalp mej hitta..!

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Nan som vet om nan mc-firma som handlar mycket med sporthojar? Tycker det mest ar en javla massa krom-monster som star inne hos handlarna nu.
Maste ha tag pa nat sportigare an VFR:n NU!!! Har kikat runt pa handlarnas hemsidor utan nat storre flyt ett tag nu, sa om nan vet nat, svara har eller PM:a mej!

Pris runt 60000 kr, arsmodeller mellan ca -00 till -02. Hoppas jag inte ar helt at helvete i fel forum med detta :tomten

Tack! //Lasse

southwick skrev:
Nan som vet om nan mc-firma som handlar mycket med sporthojar? Tycker det mest ar en javla massa krom-monster som star inne hos handlarna nu.
Maste ha tag pa nat sportigare an VFR:n NU!!! Har kikat runt pa handlarnas hemsidor utan nat storre flyt ett tag nu, sa om nan vet nat, svara har eller PM:a mej!

Pris runt 60000 kr, arsmodeller mellan ca -00 till -02. Hoppas jag inte ar helt at helvete i fel forum med detta :tomten

Tack! //Lasse
Ducati 750 sport helkåpa
Aprilia Falco
CBR 600FS Rossi
Suzuki sv650
Triumph speed 4
Yamaha YZFR1

loser skrev:
Varför just via handlare? Annonsdelen på det här forumet är utmärkt, Blocket likaså. :tummenupp

Mest for att kunna bara aka in o byta in min mot den nya rakt av...krangligt att salja/kopa, det innebar ju att jag star utan hoj ett tag och det har man inte tid med nar veckorna snurrar pa i Rossi-fart nu pa sommarn :)

nga förslag

southwick skrev:

Tack! //Lasse

www.mc-kompaniet.se ..

grymt snygg zx9r 02 för 67900 http://www.mc-kompaniet.se/bilder/beg hojar/zx-902.jpg

sv 650 05:a för 59900 (röd) eller en silver 03:a för 54000 http://www.mc-kompaniet.se/bilder/beg hojar/sv650s-03.jpg

/lycka till :) (du har pm för övrigt)

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form