Hjärntvättad och hitlurad

Ersattes inte "ligga" med "film mys" har det nu blivit ersatt med fika?

Börjar nog bli gammal, hänger inte riktigt med längre..

Välkommen!

Prata med Ricken i lördags när vi var ute med icke-SH folk om att vi kanske skulle trycka upp en pamflett om hur det är att umgås med SH-folk.

Kanske skulle ha något liknande för nya medlemmar på forumet. Alltså, för dom som inte har snela hestar som varnar innan. :hihi

Hej och välkommen till djurparken! :hej

(Och nej, det behöver inte ligga(?) något bakom en vänlig välkomsthälsning.)

jag råkade ut för något liknande, börjar oxå närma mig det berömda 30-talet, tog kortet i juni -12, sjukt roligt har man haft denhär säsongen, så kör hårt!

Vällkommen till dårhuset, köp förstahojen med hjärtat istället för plånboken! :tummenupp

Vällkommen till dårhuset, köp förstahojen med hjärtat istället för plånboken! :tummenupp

Tack! Ja, jag tenderar att gå typ bara på vad hjärtat säger. Jag har ju helt kärat ner mig i en gul skrothög nere i Blekinge, men Snelhest vägrar köra dit och jag har inget körkort :( Fast det kanske är lika bra...

Om det är en sjukdom vad händer när man fyller 30 ? jag fyller 30 om 1år & 13dagar
Småtjejerna börjar kall dig för gubbe,,,, sen kommer man steget närmare en rynkig fru fast ännu inte i desperat sexstadiet och du börjar ta korta steg när du går och lukta illa.:hihi:hihi

Tack! Ja, jag tenderar att gå typ bara på vad hjärtat säger. Jag har ju helt kärat ner mig i en gul skrothög nere i Blekinge, men Snelhest vägrar köra dit och jag har inget körkort :( Fast det kanske är lika bra...

Det är lika bra. Tålamod, min vän. :krama

Likt ett barn KRÄVER jag omedelbar tillfredsställelse... Men jaaaja.
Det är inte helt enkelt detdär, jag var ju rätt säker på vad jag ville ha för hoj innan jag tog kortet och det var inte alls den jag köpte när jag tagit kortet och nu andra säsongen vill jag ha något annat igen!

Så du tar hojkort innan bilkörkort? helt klart intressant :)

Ja, folk påstår att jag börjar från fel håll, men jag förstår inte vad de pratar om. Man kör väl i alfabetisk ordning, för sjutton! :)

Hoj är det som gäller. Plåtlåda (fråga snelhest om du inte förstår) är bara ett ont måste när det vita helvetet ligger på marken. :gnissla

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden