Hjärn godis!

acura skrev:
Twix är ju inte det sökta ordet, men det finns ett gammalt namn för twix. Och sen sdrawkcab

Det har jag också listat ut. Problemet är att jag inte lyckas få "sdrawkcab" på rätt ställe.
(Vill inte skriva förmycket här heller så jag inte avslöja för nån som inte vill veta...)

~Settan~ skrev:
Det har jag också listat ut. Problemet är att jag inte lyckas få "sdrawkcab" på rätt ställe.
(Vill inte skriva förmycket här heller så jag inte avslöja för nån som inte vill veta...)
sdrawkcab är på rätt ställe.

ÄNTLIGEN!!!!Det ända stället där jag inte hade provat och skriva in ordsatan var det rätta stället.....nu får man väl svära lite på level 8 nu då.. :huvet

Ingen som har nåt tips på 8:an?

Finns en konstig ledtråd som leder tillbaka till spelets startsida :huvet

mvh Jocke

HAHAHA alla ni som klagar på att ni suttit på samma level i 10min :) gå och lägg er :P jag är på lvl 88nu å har hållt på längre än jag kan minnas =D

Jag hittade en sida med lösningar till alla levels, så nu är det inte kul längre..
Man vet ju att man inte har tålamod att sitta med det om man har lösningarna mitt framför näsan. Jag har förstört det för mig........

:( :( :(

Ok... riddle nummer 15, vad är problemet?

15 är den med bilden på ett element och ett gäng fåniga siffror i sourcen.

edit: never mind - i rule!

Last edited:
Jo.. det fåninga elementet .. har inte orkat trycka upp sidan på 2 dagar nu.. drömde om gåtor och skit härom natten så jag missa skolan :mad: kunde inte sova helt enkelt :4skrika

Back