Hjärn godis!

Finns de ingen snäll själ som kan tala om hur man gör på level 4?
Tittar som f.. men hittar ingen ting :confused: :confused:

Mr Skutt skrev:
Finns de ingen snäll själ som kan tala om hur man gör på level 4?
Tittar som f.. men hittar ingen ting :confused: :confused:

kolla på "skrivbordet" så ser du nått "inskrivet" där vad kallas det?! Slå upp och avkoda :tummenupp

Jag har fått tag på titeln Simple songs och provat att använda den i adressen i alla möjliga och omöjligt kombinationer och kommer inte vidare. :(

acura skrev:
Jag har fått tag på titeln Simple songs och provat att använda den i adressen i alla möjliga och omöjligt kombinationer och kommer inte vidare. :(

användare lösen så enkelt var det ;) klicka som fan sidan verkar seg som satan! iallafall för mig fick klicka 4-5 gånger innan det kom fram :va

Last edited:
Blir vansinnig!! :4skrika

Får inte ordning på level 6. Har fått fram det där kodsystemet (eller vad det är) men begriper inte vad jag ska göra med det! :va :huvet :gnissla

BlueNinJa skrev:
kolla på "skrivbordet" så ser du nått "inskrivet" där vad kallas det?! Slå upp och avkoda :tummenupp

Ähhh jag ger upp.. Måste va helt korkad :kocko känns de som.
Helt tomt i huvudet nu.... :gnissla

Mr Skutt skrev:
Ähhh jag ger upp.. Måste va helt korkad :kocko känns de som.
Helt tomt i huvudet nu.... :gnissla

Nä kom igen nu... vad använder man för språk när man skriver med streck och punkter t.ex --- ... --- eller om det är ... --- ...

BlueNinJa skrev:
användare simpel lösen songs så enkelt var det ;) klicka som fan sidan verkar seg som satan! iallafall för mig fick klicka 4-5 gånger innan det kom fram :va
Hjälpte inte hur jag än klickade. Hittade länken i källkoden ../nothing

BlueNinJa skrev:
Nej då .. det är morse.. sök på google och kolla vad allt betyder så kommer du vidare!

Jamen du är snabbare än mig hela tiden!!! :)

Hjälp mig nu med sexan för jag fattar inget!!!

Matsoo skrev:
Jamen du är snabbare än mig hela tiden!!! :)

Hjälp mig nu med sexan för jag fattar inget!!!

hehe allt gäller avkodning om du kollar lite fin med att markera allt svart du ser dyker det upp lite nummer .. försök avkoda dom med hjälp av ascii elelr vad det heter ! :tummenupp

BlueNinJa skrev:
hehe allt gäller avkodning om du kollar lite fin med att markera allt svart du ser dyker det upp lite nummer .. försök avkoda dom med hjälp av ascii elelr vad det heter ! :tummenupp

haha där satt den som en smäck..

nu är jag på sjuan :yoparty :yoparty :yoparty

BlueNinJa skrev:

Det vill inte här! Har avkodat och fyrdubbelt kollat så det är rätt, men det vill ändå inte! :4skrika

Jag har inte tålamod och nerver för detta...

~Settan~ skrev:
Det vill inte här! Har avkodat och fyrdubbelt kollat så det är rätt, men det vill ändå inte! :4skrika

Jag har inte tålamod och nerver för detta...

Har du hittat siffrorna i det svarta området på den nedre delen av sidan??

BlueNinJa: du kan väl undvika att skriva lösenord och sånt i klartext här, för de som inte vill veta utan bara vill ha tips. Det är nog roligare att klara det själv än att få den rätta lösningen till sig utan att man ens vill det.

McB skrev:
BlueNinJa: du kan väl undvika att skriva lösenord och sånt i klartext här, för de som inte vill veta utan bara vill ha tips. Det är nog roligare att klara det själv än att få den rätta lösningen till sig utan att man ens vill det.

Jo min tabbe det ber jag om ursäkt för.. kom och tänka på det för en stund sedan men det går bra segt på sh för mig=/ för nån annan med ?

edit: korigerat nu!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...