Hjältarna vid Kinnekulle ring (18/7)

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
Var med Bike-events och gasade på Kinnekulle den 18/7. Första gången jag var där. Banan var skitskoj om man gav fan i att tänka på stålräckena som satt aldeles för nära. Synd bara att det skojiga bara skulle vara till lunch för mig. Skulle ta hojen in till byn för att käka.

En bit utanför grindarna till banan så drabbas jag av något mystiskt elfel. Hojen bara tvärdör och vägrar gå igång. När man står där som ett hjälplöst fån så dyker det som tur är upp två hjältar som hämtar sin skåpbil och skjutsar mig tillbaka till banan.

Jag skickar härmed ett stort tack till hjältarna på bilden.

Bifogat

• kinnkulle_heroes.jpg
    kinnkulle_heroes.jpg
    34.1 KB · Visningar: 174
#96 är Åsa och motarden är väl Yasha va?

Ja ja, hjältar är väl att ta i! Men man tackar och bockar för hyllningen! :D

Egentligen hade vi ju redan skåpbilen med oss, men rampen låg kvar i depån så vi åkte tillbaka och hämtade den! Självklart hjälper man en strandad motorcyklist, oavsett var han/hon befinner sig! :fakta

Men du hade ju eget släp i depån visade det sig, så speciellt fantastiska var vi ju inte ändå... :fakta

Gräslig bild du hittade! :p På väg till körpasset och kön, så orkar tydligen ingen av fröknarna ta upp fötterna på fotpinnarna... :crash

Hoppas du fick någon lunch till slut och jag hörde nog att du fick igång hojen, eller?!?

/ Veronica (motard-huligan-wannabe)

Edit: stvafle

Last edited:
Yasha skrev:
Gräslig bild du hittade! :p På väg till körpasset och kön, så orkar tydligen ingen av fröknarna ta upp fötterna på fotpinnarna... :crash

Hoppas du fick någon lunch till slut och jag hörde nog att du fick igång hojen, eller?!?

/ Veronica (motard-huligan-wannabe)

Sorry för den "gräsliga" actionbilden, men det var den enda jag hade på er.

Hojen gick igång, en kort stund i taget iaf. Inte tillräckligt tillförlitligt för att ge sig ut på banan igen. Nu har alla kontakter och sladdar dissikerats så jag hoppas problemet är borta för alltid.
Käk fick jag också såsmåningom.

/Buster

Buster skrev:
Sorry för den "gräsliga" actionbilden, men det var den enda jag hade på er.

Hojen gick igång, en kort stund i taget iaf. Inte tillräckligt tillförlitligt för att ge sig ut på banan igen. Nu har alla kontakter och sladdar dissikerats så jag hoppas problemet är borta för alltid.
Käk fick jag också såsmåningom.

/Buster
Var inte meningen att kritisera, promise! :rodnar Att det togs kort på oss öht, och att vi fastnade är ju smått fantastiskt! Men alla vet ju att Åsa är en riktig linslus... :fakta

Håller tummarna för att hojen blir frisk, så du kan attackera fler banor i år! Det är ju så satans kul!!! :rock

Yasha skrev:
Var inte meningen att kritisera, promise! :rodnar Att det togs kort på oss öht, och att vi fastnade är ju smått fantastiskt! Men alla vet ju att Åsa är en riktig linslus... :fakta

Håller tummarna för att hojen blir frisk, så du kan attackera fler banor i år! Det är ju så satans kul!!! :rock

Jo, det var ju i depån jag kunde knäppa bilder som ni fastnade på. Annars körde ni ju så fort och polarens digtalkamera var så långsam.
Tydligen var han duktigare på att manövrera kameran eller så körde jag långsammare. För han fick med mig på bild (under den roligare delen av dagen).

Fler banåkningar lär det garanterat bli i år. Vi kanske ses nånstans.

Bifogat

• kinnekulle_b.jpg
    kinnekulle_b.jpg
    32.7 KB · Visningar: 109
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra