Hjälpl med backspeglar till tzr

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Bara ena backspegeln har kommit till touringbutiken. Kan nån vänlig själ låna ut den högra backspegeln till en tzr? Den högra backspegeln skulle inte komma förräns i slutet av juni tidigast och jag behöver övningsköra nuuuu! :mad:

Nja det skulle vara bra om nån visste nått sätt men felet är ju att backspeglarna sitter på frontkåpan och inte på styret som på exempelvis en offroad.

Vikingarockaren skrev:
Nja det skulle vara bra om nån visste nått sätt men felet är ju att backspeglarna sitter på frontkåpan och inte på styret som på exempelvis en offroad.

Tror backspeglarna från din dt50 passar.

Varför MÅSTE du ha 2 backspeglar ,jag lirar med bara en på vänster sida , tycker det räcker , fast det vore iof skönare att köra med 2.

nicke skrev:
jo dt speglarna passar, det finns fästen på handtagen.... men hur det blir sedan med att kunna svänga vet jag inte, speglarna borde ta i kåpan då, eller?

Menar att dom går att sätta på kåpan :)

nicke skrev:
det går säkert att fästa dom där med, men jag tänkte på skruv "hålen" som finns på handtagen...

Yes, men då är som sagt kåpan ivägen. Hur som helst så ska man kunna slänga på dt-speglar på kåpan!

Vikingarockaren skrev:
Ok, tack så mycket!

Ska pröva med det nu och så kanske jag kan få det förbannade kortet nån gång.

Annars så har jag en helt ny högerspegel som jag inte använder... Du kan få köpa den och avboka från touring :D

cRoC skrev:
Yes, men då är som sagt kåpan ivägen. Hur som helst så ska man kunna slänga på dt-speglar på kåpan!

croc du ha köpt nya speglar va? kan man få se dem på någon skön bild? tänkte själv lira på några nya nu när ena är bruten... behöver lite inspiration!

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back