Hjälper er med handledning STHLM

Hej! Finns det fortfarande möjlighet till handledning för A-körkort här?

Mvh Dajos

Hej Dajos

Absolut men det är nog klart för i år då det börjar bli riktigt kallt :gråta.
Maila i februari så listar vi ut något.

/Max

Hej Max,

Är intresserad utav handledning nu inför kommande säsong.

finns det möjlighet att få hjälp av dig??
Bor på Kungsholmen samt Ekerö vilket verkar vara nära dig. Skickade även ett PM till dig.

mvh
Philip

Har bara haft mitt A-kort sedan september 2020, således är jag tyvärr inte lämpad som MC-handledare åt någon, ännu åtminstonne. Jag vill bara säga att den som erbjuder sig att vara handledare åt någon känner jag stor respekt för. Inte bara innebär det att lägga sin tid och tålamod på en annan, handledaren är även ansvarig för 'eleven' på vägarna, och allt som händer i samband med övningskörningen.

Jag vet inte, men jag skulle nog inte våga vara handledare åt någon annan än möjligtvis min tjej, i framtiden. Jag är hur som helst väldigt tacksam för att min handledare stod ut med mig. Samt är jag djupt tacksam för allt som (vi kan kalla honom Sabbis) gjort för mig rörande MC, läxorna jag lärde mig i samband med MC-åkningen förra året, och kulturen omkring hojåkningen.

Jag ser fram emot en sommar fylld med långa turer på Södertörn, och förhoppningsvis även norrom Stockholm. Det blir väl exklusivt asfaltskörning för att Sabbis är en "road-hog", inte mycket för terräng och sliriga vägar. Jag är mycket mer flexibel på min KLX med nabbiga däck, så när det blir dags att jaga lunchen så blir det väl jag som får rulla ut i åkern och hämta köttet ;)

Tjenna, söker handledare för A-Kort. Risk 1&2 klar, teorin snart, uppkörning i Juli. Har MCn i Solna, vid Karlbergs Slott typ, verkar vara i dina krokar. Hör gärna av dig om du har möjlighet eller känner någon som kan ?.

Hejsan allihop.

Dessvärre så har jag ingen möjlighet att köra som handledare i år pga att jag har mycket jobb på mitt företag. Förhoppningsvis så blir det bättre nästa år.
Kör försiktigt allihop och lycka till med mc kortet :)

Mvh,
Maxim

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back