Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen liten ängel MED verktyg som vill hjälpa en tjej i nöd? Behöver ha avplockat bägge hjulen, men äger inte ett verktyg, och skulle behöva hjälp av någon som kan lite mer än jag..
Någon som vill ställa upp...?![]()
klart det finns nån! skulle gjort det om det inte var fem timmars resa!![]()
lycka till!!
Punkaspray och full fart?
Hmm svårt att säga. Om du fyller det hur lång tid tar det innan det är tomt? Vad är det för spik? Hur långt måste du köra? Vad är det för hoj? O.s.v.
Vågar man det? Det sitter ett spik i däcket.. :S

Det tror jag. Om det inte sitter en 10" spik i det
Ryck ur spiken, fyll på med punkasprej och gör det enl. anvisning på burken. Vänta sen och se om det håller tätt innan du far iväg. Kör!
Fast det är nog bäst du byter om till kortkort innan du går in till däckgubben. Dom blir sådär glada över däck fyllda med gegga.
Har inte testat att fylla det.. Måste köra 3 mil ungefär, det är en gixxer 750 och det är bakdäcket spiket sitter i...
Ingen liten ängel MED verktyg som vill hjälpa en tjej i nöd? Behöver ha avplockat bägge hjulen, men äger inte ett verktyg, och skulle behöva hjälp av någon som kan lite mer än jag..
Någon som vill ställa upp...?![]()
Redan i stycke nr 2 i ditt inlägg börjar problemen.. Får inte ut spiket..![]()
Får du till slut ingen hjälp så ring assistancekåren så hjälper dom dig till verkstaden med hojen (ring först och se så dom har tid bara, alternativt ta på dig kort kort).
Sista utvägen om du inte har råd med bärgning är nog att slänga hojen åt helvete.
Hoppas det löser sig.
Haha ja, här var vi drastiska..!
Det måste ju gå.. Får jag bara verktyg så kan jag ju plocka av skiten själv, även om jag helst inte vill, men utan verktyg är det svårt...!
Haha ja, här var vi drastiska..!
Det måste ju gå.. Får jag bara verktyg så kan jag ju plocka av skiten själv, även om jag helst inte vill, men utan verktyg är det svårt...!

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |