Hjälp...

Zita

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Hoj
cbr 600f -97
Det är så att jag har lite problem o hitta ett skinnställ som passar, alla "damställ" som jag har provat har varit JÄTTE kort i armarna. Går man upp i stl så blir det som en säck även om armarna blir bra. Har nästan gett upp o hitta ett damställ som fungerar så jag har börjat prova lite annat, men då blir det problem med axelbredden. Bara för att man är lång så är man inte två meter över axlarna!!
Jag tänkte att det borde vara någon mer här som haft somma problem som jag som jag kan få lite tips av... snälla.

Zita skrev:
Det är så att jag har lite problem o hitta ett skinnställ som passar, alla "damställ" som jag har provat har varit JÄTTE kort i armarna. Går man upp i stl så blir det som en säck även om armarna blir bra. Har nästan gett upp o hitta ett damställ som fungerar så jag har börjat prova lite annat, men då blir det problem med axelbredden. Bara för att man är lång så är man inte två meter över axlarna!!
Jag tänkte att det borde vara någon mer här som haft somma problem som jag som jag kan få lite tips av... snälla.

Ett måttbeställt ställ är svaret på dina böner och det kostar i princip inte mer än nått annat kvalitetställ PSI har rätt många modeller och om du är medlem i SMC så får du 15% rabatt och måttsytt utan extra kostnad tom 31/5.
Hos Jernbergs kan du oxå måttbeställa och även designa ditt eget ställ.

Lycka till!

MrGreen skrev:
Ett måttbeställt ställ är svaret på dina böner och det kostar i princip inte mer än nått annat kvalitetställ PSI har rätt många modeller och om du är medlem i SMC så får du 15% rabatt och måttsytt utan extra kostnad tom 31/5.
Hos Jernbergs kan du oxå måttbeställa och även designa ditt eget ställ.

Lycka till!

mycket prisvärda skinnställ :tummenupp :) fast det tar mellan 6-8 veckor att få hem det :( synd att man ska vänta så länge bara, annars är det bra ställ. Jag kan tillägga också att Micke är mycket bra kille :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park