RASET
Kör streetbike pb 6.36 201m. Team WCX
Någon som kan hjälpa mig???
Har problem med hojen har en 650 r 03:a motard
det som är gjort är den bestyckningen som följer med
och insatsen i ljuddämparen.
Problemet är när ja åker på slangen på ettans växel å kör med
fotbromsen ca30-40 km/h så dör den efter bara några sek.
Kör ja däremot på fyran eller femman så funkar den perfekt.
HJÄLP!!!!!!!
Mvh Drängen

Har problem med hojen har en 650 r 03:a motard
det som är gjort är den bestyckningen som följer med
och insatsen i ljuddämparen.
Problemet är när ja åker på slangen på ettans växel å kör med
fotbromsen ca30-40 km/h så dör den efter bara några sek.
Kör ja däremot på fyran eller femman så funkar den perfekt.
HJÄLP!!!!!!!
Mvh Drängen
