Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
StyxXx skrev:2631769Har hittat en cross, Honda Cr 125cc 96a (säger han alf) för 12000...
Har bett om ramnummer+motornummer, hur kollar jag att det han påstår om tex årsmodel stämmer? Via återförsäljare med ramnummer?![]()
Tacksam för svar!
StyxXx skrev:2631782Där är en bild... Fick ramnummer+motornummer, enlig honom är en siffra/bokstav oläslig i ramnummret, går det att fåfram vilken det är alf?![]()
ola_sandin skrev:2631791Finns även ett motornummer på vänstersidan, tror att man kan läsa av det också. Vilket nr är det som saknas på ramnummret?
Jag skulle tippa att den är från 93,eller något i den stilen.StyxXx skrev:2631769Har hittat en cross, Honda Cr 125cc 96a (säger han alf) för 12000...
Hi-ho skrev:2631854Jag skulle tippa att den är från 93,eller något i den stilen.
Finns en 93a på blocket, som jag jämförde med, och luftburk,tank, sidokåpor,osv var samma.
Men jag kan ju ha fel.
StyxXx skrev:2633025Kollade ramnummret och voila! en 93, verkar som ni kan era crossar![]()
Men med lite omförhandlingar kan det bli affär ändå![]()
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!