Hjälp...?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag skulle behöva resa till malmö nu på fredag den 22 september för att medverka på ett möte och jag hittar ingen bra resväg... med tåg kostar det 300 kr enkel väg för en stackars studerande....

hur lång tid tar det med bil?
hur många mil är det enkel väg?
Är det nån som skall åka ner som man kan lifta med?
Är det nån som ska hem sen senare på kvällen?, vid 21-22 tiden?

Ska det regna på fredag?

Alla dessa frågor... :va

27mil enkel väg från GBG. Totalt 54mil = kostar säkert 300-350kr med din hoj fram och tillbaka om du kör lugnt.

Har du bra regnställ, do it!

Ska ner dit själv nån dag under veckan, väntar på samtal från en motorjournalist. Vet inte när dock, och ev kan det bli så att jag reser längre söderut. Hör av mig i tråden om jag kan hjälpa till på något vis.

Såg precis på vädret, och det ska bli grymt till helgen, bättre än helgen som har varit, 20-23 grader och en stor sol. Fast lita på väderprognoser har ju visat sig riskabelt tidigare.

jag hatar att åka buss...

tur att jag bara ska till tyskland med buss på lördag då :P

Rash skrev:
2469019 27mil enkel väg från GBG. Totalt 54mil = kostar säkert 300-350kr med din hoj fram och tillbaka om du kör lugnt.

Har du bra regnställ, do it!

Ska ner dit själv nån dag under veckan, väntar på samtal från en motorjournalist. Vet inte när dock, och ev kan det bli så att jag reser längre söderut. Hör av mig i tråden om jag kan hjälpa till på något vis.

Ska tydligen till Nyköping nu och inte till Malmö:rolleyes: Sorry.

har åkt lite mellan malmö - gbg :pussa och mina erfarenheter säger: ta bilen/bågen.. det är billigare och bekvämare och snabbare :tummenupp

kör du som fan går det väl jämnt ut, tar du det lugnt eller hittar nån att åka med så sparar du cash deluxe!

sven666 skrev:
2476717 har åkt lite mellan malmö - gbg :pussa och mina erfarenheter säger: ta bilen/bågen.. det är billigare och bekvämare och snabbare :tummenupp

kör du som fan går det väl jämnt ut, tar du det lugnt eller hittar nån att åka med så sparar du cash deluxe!
Dom vill inte ens sälja sista minuten biljetter på sj ju.. dom är inte till för studenter uppenbarligen...

Det blir hojen om det inte ser mörkt ut imorgon

Miss_Orchidee skrev:
2477557 Dom vill inte ens sälja sista minuten biljetter på sj ju.. dom är inte till för studenter uppenbarligen...

Hejhej!

Kolla in SJ på www.sj.se - där ska det funka att köpa sista minuten (end studenter o pensionärer :) ) Borde gå på runt 300 t o r. Tåg är ju soft. Buss kan bli tjatigt...

Annars ska faktiskt vädret vara tok-bra på fredag! :tummenupp

-a.

Miss_Orchidee skrev:
2477557 Dom vill inte ens sälja sista minuten biljetter på sj ju.. dom är inte till för studenter uppenbarligen...

Säg inte att du är student då

Miss_Orchidee skrev:
2484664 Försent........:näsblod

men en glad nyhet är att peaugat 204 finns.....

ATT JAG FICK PLATSEN I ERF TEAMET :hoppa :) :D

:D :) :tummenupp

Mer info om ERF-teamet tack! Grattis!
Finns det någon sida där man kan läsa mer om detta? Det var väl Allstar ladies teamet?:)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8