Jag behöver lite råd när det gäller köp.
Ska kanske byta min KTM 200 EXC ´05 mot en GSXR 750 98:a
Ända sakerna som jag går emot är att den är en importhoj som togs in 04 å sedan dess så har den haft 4 ägare Å den har rullat 2700mil Tydligen så är service gjord vid 2500 med att ställa ventiler å byta olja å så.
Tycker bara att de känns som nått lurt när en sportis har 4 ågare på 2 år å bara gått 2700.
Några tankar om de här?
Ska kanske byta min KTM 200 EXC ´05 mot en GSXR 750 98:a
Ända sakerna som jag går emot är att den är en importhoj som togs in 04 å sedan dess så har den haft 4 ägare Å den har rullat 2700mil Tydligen så är service gjord vid 2500 med att ställa ventiler å byta olja å så.
Tycker bara att de känns som nått lurt när en sportis har 4 ågare på 2 år å bara gått 2700.
Några tankar om de här?