Hjälp..

Klemedsson

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2006
Hoj
Snart, Honda CBR1100xx super blackbird
Hej alla!!

Vet inte om detta hamnade på rätt ställe, men skriver ändå!! Skriver för min mans räkning!! Han letar desperat efter en Honda CBR1100xx Blackbird för ca 50,000:- Men utan succe! Nån som vet någon, eller har nåt förslag på var man kan leta?? Mvh Annica :Bugar

Klemedsson skrev:
2049835 Hej alla!!

Vet inte om detta hamnade på rätt ställe, men skriver ändå!! Skriver för min mans räkning!! Han letar desperat efter en Honda CBR1100xx Blackbird för ca 50,000:- Men utan succe! Nån som vet någon, eller har nåt förslag på var man kan leta?? Mvh Annica :Bugar

Det står en här i Klippan hos lokale MC-handlaren för ca 55 000 tror jag, den har säkert stått där i 2-3 år nu. Röd och grann. Det är väl ca 16.5 mil härifrån till Ronneby tror jag (köpte min hoj i Ronneby :D) men det är det säkert värt. Förövrigt en riktigt shyst och seriös handlare.

iceaway skrev:
2049951 155 eller nåt sånt :)

164hk om den är från -04 eller äldre, -05 och framåt är det bara 152hk. :mattias

Varför är det så förresten ? :va (Källan kan vara fel)

lorkan skrev:
2050106 Det står en här i Klippan hos lokale MC-handlaren för ca 55 000 tror jag, den har säkert stått där i 2-3 år nu. Röd och grann. Det är väl ca 16.5 mil härifrån till Ronneby tror jag (köpte min hoj i Ronneby :D) men det är det säkert värt. Förövrigt en riktigt shyst och seriös handlare.

164hk om den är från -04 eller äldre, -05 och framåt är det bara 152hk. :mattias

Tack! Har du namn och nr dit??

Klemedsson skrev:
2051290 Tack! Har du namn och nr dit??

Stället heter Klippans däckmarknad. 0435-144 30 är numret dit. Notera dock att jag kan ha misstagit mig på priset, det kan lika gärna vara 50 000 el. 60 000, dock har jag för mig att det är ca 55 000. :D

Lycka till med bågeköpet.

lorkan skrev:
2050106 Det står en här i Klippan hos lokale MC-handlaren för ca 55 000 tror jag, den har säkert stått där i 2-3 år nu. Röd och grann. Det är väl ca 16.5 mil härifrån till Ronneby tror jag (köpte min hoj i Ronneby :D) men det är det säkert värt. Förövrigt en riktigt shyst och seriös handlare.

Jag vet att -97:an har 164 hk och är lite osäker på -98:an
-99 kom insprutningen,sen skall det vara bara 152 hästare (åker själv -02)
Har sett på någon sida att -04:an skall ha 164 hk men jag tror inte den uppgiften stämmer.

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...