Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teo skrev:Jag undrar om någon vet vad det är för en stänka som satt på min gamla TT, det är inte orginal och Jag vet inte var den kommer i från?
avatar skrev:Jadu, det ser ut som en skärm tillhörande YZ125/250 av årsmodell 92-, extrautrustad med ett fladderstag i aluminium.

ozeo skrev:jag anser den liknar en crf450 stänka..kanske andra hondor med..
har en på min xr600![]()
den ser blå ut i jämnförelse med yamaplast...rejser skrev:Acerbis, UFO och ett gäng till plasttillverkare har vita skärmar, du får väl surfa runt lite. KTM har ett vitt plastkit nu oxå om du är sugen på nått kantigt.
Teo skrev:Njae det ser inte ut så. Det vore för enkelt...
Det är alltså ingen orginalstänka tror Jag, inte från Yama i alla fall...

avatar skrev:89-90 då? Den har inte ollonstuket som 92:an har. Jag hävdar bestämt att det är en Yamahaskärm![]()
blom skrev:varför vill du veta vad det är för stänka![]()
Jag ska få min nuvarande TT i liknande skick som den Jag hade förut. Kan ju ha vilken stänka som helst iof men om någon vet vad det är för en så kan man ju lika bra fråga.Teo skrev:sorry, det verkar inte vara så heller... Det kan vara en yamaskärm men inte till TT eller YZ. Det är Jäkligt Honda över stuket på skärmen men Jag hittar ingen bland hondahojarna heller...
Här är en lknande skärm någon har satt på sin Yz -05. iiiiinte riktigt likadan men det närmaste Jag kommit...
så sant så santTeo skrev:Jag väntade på den därJag ska få min nuvarande TT i liknande skick som den Jag hade förut. Kan ju ha vilken stänka som helst iof men om någon vet vad det är för en så kan man ju lika bra fråga.
Fräd skrev:
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |