Hjälp till nu!

ADA

ADA
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
FireBlade 97 & YZ450F-03
Alla har någon i släkten eller vänskapsskaran som har fått eller dött i CANSER. Och ni som tycker att det bara händer andra eller äldre har helt fel, tro mig.
Min mamma fick Hjärntumörer för ca 2,5 år sedan och har behandlats enl dom senaste rönen, men det hjälper inte.Jag tvingas nu se min blott 55 år unga mor bli förlamad i höger sida av kroppen och hamna i rullstol.
Än värre är att läkarna har dragit slutsatsen att hon har max 3 MÅNADER KVAR ATT LEVA.
Så när jag idag på radion hörde att CANSERFONDEN behöver stoöd så var det inga problem.
Skicka sms till 72900 och skriv BESEGRA så har ni skänkt 50kr.
Inte mycket för oss, men en stor hjälp för CANSERFONDEN.
Kanske blir din mamma eler bror eller just du räddad av denna ynkliga 50 lapp.

Svara gärna under och visa att ni gett ert bidrag.

Hjälper redan till. Min bästa polare (33) dog för tre år sen. En period på ett halvår. Tuff tid. Min kusins 13 åriga dotter dog för ca 4 år sen. En kompis pappa dog i måndags 62 år gammal. Ytterligare en här i byn dog i maj. Alla i denna förbannade cancer. Men ni ska veta att alla pengar som skänks, inte går till forskning, som många tror. Men visst ska man dra sitt strå till stacken. Lider med dig och din mor........

Bidragen ar viktiga o forskningen Har gjort framsteg men mer resurser behõvs. Förlorade min mor när jag va 13 i akut leukemi o just nu genomgar en vãnninas dotter på 1 år med samma diagnos. Mamma klarade bara ett halvår,hur väl vänninans dotter svarar på cellgifterna e fõr tidigt att veta än.

Ta vara på varandra :krama

Jag bidrar/sponsrar reumaforskningen istället.

Som ni säger: Bidragen behövs.

Jotack, jag vet mycket väl vad för elände cancer ställer till med! Pappa dog i skelettcancer förra påsken, och i samma veva fick min brorsa prostatacancer. Fast han opererade sig, och mår alldeles ypperligt nu. Morfar hade prostatacancer och mormor opererade sig för bröstcancer 2 gånger. Undrar vad jag kommer å få när jag blir äldre :huvet

Hörde radioreklamen förra veckan och drog iväg ett mess, skickade ett nu också. Dom kunde ju skicka nått roligt skämt tillbaka eller så :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd