Hjälp till med reklamspridning för sporten

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Får jag en färgpatron då :tungan

Vet inte om det är ens värt att sätta upp inne i stockholm, ska in till stan idag. Det är lite för kort tid kanske för att folk ska planera att åka ända till linköping eller?

Jocke W skrev:
2137403 Får jag en färgpatron då :tungan

Vet inte om det är ens värt att sätta upp inne i stockholm, ska in till stan idag. Det är lite för kort tid kanske för att folk ska planera att åka ända till linköping eller?

Upp med lapparna bara!!! Mer publik ger mer intäkter som vi använder till mer marknadsföring inför nästa tävling.

/HW

Detta har jag lyckats få en populär lokal gratis tidning som finns över hela länet att publicera. Tidningen kommer att finnas vid ingången av affärer mm under hela sommaren. Fick 3 sidor, varav den ena bilden var ett uppslag.

Hade även en monter vid en motormässa (Östersunds största och enda under året) under hela helgen där vi visade upp supermoto's och informerade nyfikna åskådare om sporten. Bilder från det kommer senare...

Bifogat

• supermoto_24-25 (3)-.jpg
    supermoto_24-25 (3)-.jpg
    136.8 KB · Visningar: 73
  • supermoto_26 (2)-.jpg
    supermoto_26 (2)-.jpg
    141.3 KB · Visningar: 90
Jockwell skrev:
2196506 Detta har jag lyckats få en populär lokal gratis tidning som finns över hela länet att publicera. Tidningen kommer att finnas vid ingången av affärer mm under hela sommaren. Fick 3 sidor, varav den ena bilden var ett uppslag.

Hade även en monter vid en motormässa (Östersunds största och enda under året) under hela helgen där vi visade upp supermoto's och informerade nyfikna åskådare om sporten. Bilder från det kommer senare...
Föredömligt jobbat, mycket nyttig artikel! :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...