Hjälp till att spara 200 miljoner Euro!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Att satan! Man blir lika upprörd varje gång man läser nåt om pengaslöseriet i den "europeiska unionen". Klart man skriver på! :tummenupp

Humppfff morrr

så arg man kan bli på sådant kyråkratiskt skitsnack. detta är ju helt sjukt.

832859 har skrivit på nu.

Bara frakrike som kan va så sjukt tjurskalliga!!

Påskrivet ialla fall!! :tummenupp

Skulle aldrig skriva på, för de där pengarna som skulle bli över kan de kanske lyckas att värva flera godtroende länder till sin sekt :mad:
Näe, bara bra att EU gör av med pengar på ovettiga saker (har de gjort något vettigt?)

Dee_cati skrev:
2337196 Skulle aldrig skriva på, för de där pengarna som skulle bli över kan de kanske lyckas att värva flera godtroende länder till sin sekt :mad:
Näe, bara bra att EU gör av med pengar på ovettiga saker (har de gjort något vettigt?)
Så att vi får betala ÄNNU mer i onödan? United states of europe fuck of.

Dee_cati skrev:
2337196 Skulle aldrig skriva på, för de där pengarna som skulle bli över kan de kanske lyckas att värva flera godtroende länder till sin sekt :mad:

Knepigt resonemang... men ok, vi kör samma resonemang i mikrokosmos: Du sätter ina alla dina stålar på MITT konto, så köper jag saker som JAG tycker är kul för dem... ;) Good enough?

Dr.Bike skrev:
2338651 Knepigt resonemang... men ok, vi kör samma resonemang i mikrokosmos: Du sätter ina alla dina stålar på MITT konto, så köper jag saker som JAG tycker är kul för dem... ;) Good enough?

Jag ger inte pengar till kristna så tyvärr får du avra utan mina stålars. För övrigt så går ditt resonemang inte ihop med mitt, inte ens jämförbart. Du tror även på albino-negrer?

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back