Hjälp ! Text till tatoo

Therudeboy skrev:
Ser jag dig live någon gång i hylte får du fan visa dina tattoos ordentligt. Ser väldigt nice ut. :tummenupp
HYLTE,där har man bott en gång i tiden,e det karins krog som gäller fortfarande eller?

ktmjacke skrev:
HYLTE,där har man bott en gång i tiden,e det karins krog som gäller fortfarande eller?
Nej,det är nerlagt.Vi har ett större ställe som ligger fem kilometer utanför som heter Byås,annars Halmstad som gäller om man ska festa :tummenupp

Exup skrev:
Nej,det är nerlagt.Vi har ett större ställe som ligger fem kilometer utanför som heter Byås,annars Halmstad som gäller om man ska festa :tummenupp
Kommer ihåg att det va en snubbe som rev en gammal fabriksskorsten o byggde en krog helt utav tegel en bit utanför,blev det nån hit eller?

ktmjacke skrev:
Kommer ihåg att det va en snubbe som rev en gammal fabriksskorsten o byggde en krog helt utav tegel en bit utanför,blev det nån hit eller?
Japp,finns än.Jag själv va med och byggde det,95 öppnade den första delen sen byggde vi en mogendans del,öppnade 00 tror jag.Stället tar ca 1000pers.Det hette först Tegelhuset/nu heter det Byås krog.
http://www.byaskrog.com/

Last edited:
Exup skrev:
Japp,finns än.Jag själv va med och byggde det,95 öppnade den första delen sen byggde vi en mogendans del,öppnade 00 tror jag.Stället tar ca 1000pers.Det hette först Tegelhuset.
Fan va najs,har mycket goa minnen från hylte faktiskt,han med att träffa mitt livs kärlek där oxå,men hon bor visst i gislaved numera tror jag.Snubben som byggde tegelbruket jobbade vid den maskinen som vi var där o satte upp,så han har man ju faktiskt haft en hel del o göra med.

ktmjacke skrev:
Fan va najs,har mycket goa minnen från hylte faktiskt,han med att träffa mitt livs kärlek där oxå,men hon bor visst i gislaved numera tror jag.Snubben som byggde tegelbruket jobbade vid den maskinen som vi var där o satte upp,så han har man ju faktiskt haft en hel del o göra med.
Jaja,det va John Henriksen det.Jag jobbar själv på Papperbruket

Exup skrev:
Jaja,det va John Henriksen det.Jag jobbar själv på Papperbruket
Jobbade du där -95?I så fall har du säkert sett mig.Jag o min polare göran blev lite "småkändisar" i byn tror jag :D Styrkelyftsklubben ville värva oss oxå kommer jag ihåg :tungan

ktmjacke skrev:
Jobbade du där -95?I så fall har du säkert sett mig.Jag o min polare göran blev lite "småkändisar" i byn tror jag :D Styrkelyftsklubben ville värva oss oxå kommer jag ihåg :tungan
Haha,det kommer jag ihåg ITS elle nåt,vi festade rätt många ggr,jag jobbade på verkstan

Exup skrev:
Haha,det kommer jag ihåg ITS elle nåt,vi festade rätt många ggr,jag jobbade på verkstan
Ha ha ha,brukade du va med på våra berömda grillfester vid hylte träshop?Det va en kille på verkstan som hjälpte till att tillverka prylar till våran racehoj,va det du?Vi brukade va med en snubbe som hette gedda på deras hojklubb o festa oxå,wild turkeys hette dom visst.

ktmjacke skrev:
Ha ha ha,brukade du va med på våra berömda grillfester vid hylte träshop?Det va en kille på verkstan som hjälpte till att tillverka prylar till våran racehoj,va det du?Vi brukade va med en snubbe som hette gedda på deras hojklubb o festa oxå,wild turkeys hette dom visst.
På den tiden så bodde jag precis bredvid er,jag kommer ihåg nån som hadde en BMW som börnade nåt kopiöst på asfaltsplanen haha,jag körde en vit Golf på den tiden/Förresten den där tjejen som du pratade om va det Eva-Lott elle

Last edited:
Exup skrev:
På den tiden så bodde jag precis bredvid er,jag kommer ihåg nån som hadde en BMW som börnade nåt kopiöst på asfaltsplanen haha,jag körde en vit Golf på den tiden
Ha ha,det va patte,en gammal trimmad 325:a.Va det du som hade en jättestor butterflykniv?

Exup skrev:
Satt jensenslutsteg i golfen oxå kommer jag ihåg,du hade en polare som byggde nån sorts hemmahögtalare oxå.Va det inte din gittar som blev uppeldad på nån grillskiva oxå?

Exup skrev:
Jo vi meckade en hel del hehe,nåns gittar blev uppeldad hehe
Det va tider det,kan aldrig förlåta mig själv för att jag inte behöll eva-lott.Hon va en riktig puuuuuuma hon.

ktmjacke skrev:

Så du har bott i hylte :) Inte stället som direkt är överdrivet roligt. Hänger rätt ofta i torup och det är väl inte heller så värst kul men där finns en okej pub :tummenupp

Therudeboy skrev:
Så du har bott i hylte :) Inte stället som direkt är överdrivet roligt. Hänger rätt ofta i torup och det är väl inte heller så värst kul men där finns en okej pub :tummenupp
Hrmm,finns det en pub i Torup,en Pizza å ett Gästgiveri vad jag vet :näsblod

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...