Ravetrancer
Now even more badass!!!
Nu hotar han mig på ICQoxo Svidi
Han säger att jag ska hålla käft, men jag tänker mig inte förtryckas.......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:Update: som ni kanske märkt så har jag inte skrivit på forumet på hela dan.
Kebebligan var här med Svidi i nån kebabBMW. Dom tvinga mig att nappa 2 st feta Bumsar o skänka dom till Svidi.
Svidi hade fan fetaste länkrna i renaste 24k GULD runt halsen, å såna feta ringar på händerna va, det stog fan SVIVI på högerhandens alla ringa som måste vart på minst 20karat på den näven.
Han stämpla till mig i pannan med ringarna, nu står det fan Svidi i pannan, och jag måste kirra ett kåpset extra till han o lacka det med![]()
Ravetrancer skrev:Nu hotar han mig på ICQoxo Svidi
Har uppdaterat hans hoj liteUrbanTiger skrev:Vafan har han alierat sig men Marlboro-männen nu. Har misstänkt länge att det är dom som finansierar www.sporthoj.com men inte kunnat bevisa det. Jag rör inte en fena innan jag fått snacka med Allani Zhobowitza. Det var han som skille fixa grejerna i Herrljunga. Satan, nu ryker säkert min S4:a som en avlöning.
USCH! Så homosexuellt!Ravetrancer skrev:Har uppdaterat hans hoj lite![]()
GÖTT fy fan va GÖTT were back in business jihaaaa, på han bara.UrbanTiger skrev:Nu är du brännd Sviiidi. Killarna från Rosengårrd koller o ch hälsar på![]()
Du kan ta dina kåpor och lacka dom hos nånn annan![]()
Dina småpojkar är brännda :mouaaaah
men va fan säger du, har han sagt det, jävla raclare....Han e ju fan kef i huvet det idioten....skulle aldrig lägga lack på en sketen SEAT......UrbanTiger skrev:Ha... packa ner lillkillens grejjer i en äggkartong. Nu jävlar finns det lackjobb 8 bananer per kärra men då är det låg profil som gäller. Fan du få ge fan i att dilla med dina polare på Backaplan. Dom snackar så jävla mycke. En jävla polack som påstår att du lovat du paintar en en Seat Ibiza för 2 tusen spänn.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |