hjälp Swedie me detta!!!!!!

Hjälp Swedie med detta. Är den snygg

• Antal röstningar
    0
Ravetrancer skrev:
Alltså.....ni har fan dålig smak!!!!! Helt otroligt att man inte fattar att när Rejvis gör nåt så blir det grumt phett!!!
Jag försöker tänka efter lite här, vad är det som fattas på dagens hojar...jo, färg, så då gör man det extremt och voila så har man satt en ny trend i färgsättning av motorcyklar.
Så skärp er för fan o säg ett par goda ord, det finns folk som är känsliga liksom.....:(

Så då ska detta vara en hyllningstråd till färgsättningen då? om man inte får säga att man tycker den e ful? :confused:

Stolten skrev:
Så då ska detta vara en hyllningstråd till färgsättningen då? om man inte får säga att man tycker den e ful? :confused:
men var lite trevlig nu istället, jag har ju övertalat Svidi att hojen blir grym med dessa färger :7peta

Designen är skitsnygg. Färgvalet, hmm... näääe, vet ni... ta i alla fall en funderare på andra alternativ. Byt ut det rosa eller byt ut det lila och se hur det ser ut? Man blir lätt skelögd av att se på den och även om den växer på en så är första intrycket horribelt... och man kan inte räkna att alla stannar och tittar. En liten aning för nyskapande, kanske?

Funderade på svartvittgrått med den turkosa delande randen kvar, helst ännu skrikigare... men det skulle bli rätt tråkigt. Det rosa blått och det lila i... hmm... någon annan färg. Kanske t o m rosa. Eller gult?

Dessutom kräver den där cykeln ett matchande ställ om det inte skall se ut som fan... och jag tror inte det stället kommer att vara snyggt. :D

Ett stycke rullande ironi ser det ut att bli men vid lackering i dessa färger bör det vara ett krav från din sida rejvis att när Swedie hämtar ut hojen ska han ha anlagt en äkta "pudelrocksfrilla" för att bättre smälta in med färgsättningen.Sen är givetvis matchande ställ obligatoriskt :3freak :yoparty

Jag tycker att den blir asball!

allvarligt!

Blir ju klockrent o lira lite whitesnake när ni rycker av skynket för premiären!

:yoparty Rock on :yoparty

Jag hade som förslag att han skulle lacka dem som de "discolackade" Gixxrar som härjade på 90-talet. Jag höll på att bli bannad.

Swedie skrev:
Inge gay nu...

Men det här förslaget :va

Ähum...intressant färgval Rejvis... :rolleyes:

Sluta kivas flickor! Han kan la få ett lila fram å ett cerise bak! Passa på å släng
på ett neongrönt centralstöd oxå!

HJÄLP!!!!HJÄLP

vart är världen på väg

jag tycker den var hemsk

Ravetrancer skrev:
lite från porrmässan i Cannes kanske kan bli snyggt som denna. Tycker den e helt fascinerande upphetsande på nåt sätt, vad tycks???

han lär ju inte flyga av lika mycke nästa sesong iallfall :tungan

UrbanTiger skrev:
Okej nu har jag fått mina 2.000:- på kontot. Tack Rejvis :Bugar
Tror du att vi kan blåsa killen på ett par lapp till på nästa projekt :banana
gött, fan va lätt de e o va blåsare:)
Kom du ihåg ställningarna, dom gjorde vi fetecashen på juh:)

Ok jag slänger upp ny annons på kåpor som e till salu, sen skickar vi bara frigolit o en chipspåse med dip, aiiight??

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT